Näyttelijä Leonardo DiCaprion mielestä nainen rupsahtaa täytettyään 25 vuotta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eihän täällä ole pilkattu naisia, vaan kehuttu nuoria naisia. Taidat itse olla kovin vanha ja sen takia kateellinen nuorille naisille.

Ai ei ole pilkattu? Miten on tuo otsikko(si) tai kommentti "vanhasta harpusta"?

Olen keski-ikäinen, kyllä, mutta en nyt sanoisi kovin vanha, ja sitten taas lempisanasi "kateus". eN todellakaan ole nuorille naisille kateellinen, olen oman nuoruuteni jo elänyt ja nyt eletään tässä hetkessä ja hyväksyn elämän kulun. Jotkut eivät edes saa elämäänsä elää pitkään.

Pelkäätkö itse vanhenemista?

Palstan mammat jotka viihtyy parhaiten yksin ilman miehiä ja yhteistä kanssakäymistä niin kirjoittelee niin

minulla ei ole aavistusta tuosta petristä, hänkö on naisvihaaja? Minä taas rakastan naisia ja naisellisuutta ja kaipaan naista vierelleni. Miksi pilkkaisin? Onpa nyt hyvä, seksistäkin paljon nauttiva nainen löytynytkin

Sinullahan kyllä riittää erittäin paljon hommia jos puutut täällä jokaiseen kirjoitusvirheeseen, ilman autismin ongelmia oleva ihminen osaa olla edes kiinnittämättä huomiota tuohon mitättömään kauneusvirheeseen

Ja taas tuo "autismi". Toistat samoja sanoja koko ajan ja minäpä toistan taas kysymykseni: miksi roikut tällaisella palstalla etkä ole sen ihanan naisen kanssa?

Kirjoitus- ja kielioppivirheet eivät ole kauneusvirheitä.

Ai ei ole pilkattu? Miten on tuo otsikko(si) tai kommentti "vanhasta harpusta"?

Olen keski-ikäinen, kyllä, mutta en nyt sanoisi kovin vanha, ja sitten taas lempisanasi "kateus". eN todellakaan ole nuorille naisille kateellinen, olen oman nuoruuteni jo elänyt ja nyt eletään tässä hetkessä ja hyväksyn elämän kulun. Jotkut eivät edes saa elämäänsä elää pitkään.

Pelkäätkö itse vanhenemista?
Seksi miehen kanssa ei kuulu sinun elämääsi, eikö niin?

Ai sä nautit elämästäsi ihailemalla jonkun amerikkalaisnäyttelijän elämää ja vientiä naisten parissa ja haukut samalla naisia täällä.

Ok. Huvinsa kullakin.
Luultavasti nimimerkki setis taas provoilee palstalla.
Hän elää fantasiamaailmassaan ja päivittää jonkun mielikuvitustaikkutytön
kanssa tapailujaan. Ei tällä palstalla ole tervepäistä porukkaa.
Suurin osa lukee vain MV-lehteä ja sitten tykittää lukemaansa tälle sivulle.
Loput kirjoittajat ovat muuten vain vinksahtaneita reppanoita.

Ollaan yhdessä kun voidaan, enempää et saa kurkkia yksityiselämääni

autismisi paljastui jälleen

Luuletko, että minua oikeasti kiinnostaa?

Ja erehdyt pahan kerran, ei ole mitään autismia minulla. Miten sellainen tulee sinulle edes mieleen? Onko autismi sinulle jotenkin tuttu henkilökohtaisesti? Kirjoitit joka tapauksessa siitä pilkkaavaan sävyyn. Se ei ole hyvien tapojen mukaista.

Toivottavasti, et tälle "naisellesi" erehdy puhumaan moiseen sävyyn ihmisistä yleensä, se ei anna kovin hyvää vaikutelmaa.

Luultavasti nimimerkki setis taas provoilee palstalla.
Hän elää fantasiamaailmassaan ja päivittää jonkun mielikuvitustaikkutytön
kanssa tapailujaan. Ei tällä palstalla ole tervepäistä porukkaa.
Suurin osa lukee vain MV-lehteä ja sitten tykittää lukemaansa tälle sivulle.
Loput kirjoittajat ovat muuten vain vinksahtaneita reppanoita.

Näinhän se on, selvä tapaus. Kunhan nyt vähän aikani kuluksi härnäsin, myönnetään. Hyi mua 🤣

Moni mies on piilohomo ja siksi seurustelee nuorten naisten kanssa.
Syitä on muitakin. Mies on jämähtänyt tiettyyn naiskuvaan eikä osaa arvostaa yhteistä historiaa. Suhteen eteen pitää jatkuvasti tehdä töitä.
Suosittelen lukemaan anna.fi sivulta Juha Itkosen kolumnin Lidl-kauppareissustaan.

Yhteistyössä