Miehen/naisen strategiset toivemitat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Jos pitäisi laittaa miehen unelmamitat, kolme kovaa P:tä, niin mitä ne olis?

Peniksessä ajatus olis se, että paksuus olisi suoraan suhteessa tuohon pituuteen. Joten se pituus siis todella korreloisi kokoa. Tässä mun luvut:

Pituus: 190 cm
Paino: 90 kg
Penis: 17 cm

Ei tartte ottaa liian vakavasti, mun miehellä kaikki vähemmän (paitsi paino), mutta ei se yhtään haittaa. Hänen mitat, suunnilleen: 180 - 95 - 15. Tuo ihan jees, muita kun ei voi muuttaa niin painosta olis 10 pois ihan jees.

Omat mitat 170 - 60 - 90 C. Miehet toki voi laittaa naisten unelmamittoja.

Pysytään tässä nyt vaan näissä mitoissa. Toki voi erikseen mainita, jos on joku erikoistoive esim. jalan koon suhteen :)

Ja tietty voi kirjoittaa, että missä mennään sitten oikeesti.

Kun isolla miehellä alkaa ikää olla ikä yli 50 niin silloin alkaa kaiken maailman ongelmat liikkumisessa, nivelistä se alkaa, heistä tulee jättikilpikonnamaisia köntyksiä

Itse +60 mies 170/65 ja liikun hankalassa maastossa melkein kuin teinipoika, nuoremmat kaverit hämmästelee, ovat 50-60 v köntyksiä, useilla ylipainoa

Ihannenaiseni on 150-165 cm, 40-65 kg, 85-95 cm ( . ) ( . ) 😍

Pistin ehkä vähän liian tarkkaan nyt

Ehdin nöhä. Mitä väliä, laita nyt sitten vähän pyöristäen niin...

190 - 90 - ihan oikeesti ei väliä mut sanotaan sitten 15 (eikös se oo keskimitta).

Itehän oon 169 - 65 - D 95. Oon kyllä joskus, kun sopii teeskennellyt olevani 170, mutta toisaalta joskus valehdellut alaskin päin.

Niijuu ja oon ollut naimissa 8 vuotta 180-senttisen miehen kanssa että silleen.

Kun isolla miehellä alkaa ikää olla ikä yli 50 niin silloin alkaa kaiken maailman ongelmat liikkumisessa, nivelistä se alkaa, heistä tulee jättikilpikonnamaisia köntyksiä

Itse +60 mies 170/65 ja liikun hankalassa maastossa melkein kuin teinipoika, nuoremmat kaverit hämmästelee, ovat 50-60 v köntyksiä, useilla ylipainoa

Ihannenaiseni on 150-165 cm, 40-65 kg, 85-95 cm ( . ) ( . )

Se on se kierre. Huonot elintavat aina, ylipainoa kertyy. Osittain siitä seurauksena nuo nivelvaivat ja sitten ei liikuta sitäkään vähää. Sitten tuo kierre vaan yltyy.

Terveys on tärkein (kun painoa miettii) ja luonne. Ottaisin kai enempi mahakkaammankin, mutta mutta.
Jos katselen miehiä mitä minulla on ollut, niin kaikki ovat olleet paljon pidempiä ja reippaasti painavampia.

Itseeni olen tyytyväinen juuri tällaisena kuin olen. 168 cm ja paino heiluu ~50-60 kg välillä. Tissit on sopusuhtaiset keholleni ja pylly erottuu mukavasti.

Terveys on tärkein (kun painoa miettii) ja luonne. Ottaisin kai enempi mahakkaammankin, mutta mutta.
Jos katselen miehiä mitä minulla on ollut, niin kaikki ovat olleet paljon pidempiä ja reippaasti painavampia.

Itseeni olen tyytyväinen juuri tällaisena kuin olen. 168 cm ja paino heiluu ~50-60 kg välillä. Tissit on sopusuhtaiset keholleni ja pylly erottuu mukavasti.

Kappas. Kuvailit ihannenaiseni mitat :sneaky:

Uusimmat

Yhteistyössä