Naiset ovat miehiä huonompia veronmaksajia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yritän vain pyrkiä estämään väärinkäsityksiä :)

Täällä on muutenkin aika hiljaista, niin, jos minä vielä lopetan kirjoittelun, niin sitten se vasta hiljaista onkin, siitä puheen ollen pidänkin 55 minuutin palstatauon tässä välissä, heippa :)

Et ole vieläkään hoksannut että tämä on provoilijoiden temmellyskenttä

Relaa vähän, älä ota kaikkea niin tosissaan, tosin se taitaa olla sinussa pysyvä ominaisuus?

Mitä luultavammin on ja kyllähän sen sävystä huomaa.

Minulla on mielestäni inhimilliset arvot, ei niinkään kristilliset. Viime aikoina on niin paljon tullut luettua kristittyjen kommentteja, joista inhimillisyys ja kyky asettua toisten asemaan puuttuvat täysin. Siksi irtisanoudun moisesta "kristillisyydestä".
Olet oikeassa. Kristityissä on moneen lähtöön. Luin uusimman Kirkko&kaupunki-lehden ja ihmettelin arvostetun ex-piispan Eero Huovisen mielipiteitä. irja Askolan mielipiteet allekirjoitan täysin. Olen saanut vahvan körttikasvatuksen ja siitä selville vesille pääseminen on ottanut aikaa. Herännäisyys on minua kaikista lähinnä oikein painotettuna. Olen elänyt maallisen rikkauden keskellä ja rakastan siksi yli kaiken pientä ja vastimatonta elämääni. Rahan perässä juokseminen syö ihmistä henkisesti ja ruumiillisesti.
Tällä palstalla ei ole hyvyyttä. En suosittele palstaa kenellekään en edes tyhmien aloitusten väsääjälle.

Yritän vain pyrkiä estämään väärinkäsityksiä

Täällä on muutenkin aika hiljaista, niin, jos minä vielä lopetan kirjoittelun, niin sitten se vasta hiljaista onkin, siitä puheen ollen pidänkin 55 minuutin palstatauon tässä välissä, heippa
Et millään pysty estämään koska tuokin oli ihan tarkoituksellinen ja tahallinen

hyvä yritys kuitenkin, mutta olet kuin Don Quijote 😁

No kai nyt, kun naiset saavat niin hitokseen huonompaa palkkaa noin niin kun yleisestikin. Ja pääomatuloissakin ne jää jälkeen, kun miehet sorsii naisia, eikä päästä päättäviin asemiin tai johtotehtäviin.

"Me"? Ketä kaikkia sinulla on tänään äänessä? Kilttimies, jännämies, setis.. ketä vielä? Niin ja entäs ne "olen synnyttänyt 20 lasta ja niiden nimet ovat.." Melkoisen vilkasta on.
Onko tosiaan noiden nimimerkkien takana yksi ja sama multipersoona?
En klikkaa auki kilttimiehen tekstejä.
Onneksi parhaimman veronmaksajan mysteeri selvisi pilkkuvirheeksi.
Jos virhe oli tahallaan tehty siitä seuraa lisää veroa.

Miksi naiset tekevät huonopalkkaisia töitä? Oma vika.

No just esim pienipalkkaiset hoitajat vaati lisää liksaa, niin helvetillinen haloo ja ensimmäisenä oli työnantajapuolen miespuoliset huutamassa, ettei he tarvi mitään lisää, eikä ole varaa ja blaa blaa. Mut annas olla kun MIEHET tietyillä aloilla vaatii lisää, niin heti löytyy pätäkkää. Älkää sitten kitiskö, kun naiset maksaa verojakin vähemmän. Ihan miesten vika.

Yhteistyössä