Kerro jotakin hyvää tietämästäsi palstalaisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tomaateista puheenollen. Mulla on tapana kehitellä hellittelynimiä. Mulla esim. tomaatti on tomantti.🥴

• Tykkää
Reactions: Elena777
Täällä on monta ihanaa, ihana huomata miten erimieltä olevat kirjoittelijat pärjäävät oikeasti todella hyvin keskenään.
Aikuisiahan tässä ollaan ja ainakin itte tunnen välillä olevani jo vanha pieru...ja niin kai minä olenkin

Boobis, Lissu, Roosa, Ruutis, Fisumän, Poika, Algoma, m1es, Aivansama, Isoäiti, Rättis, Kais jne...olette ihania ja ennenkun kukaan harmaaja älähtää niin parempi kai se ystävällinen toinen toiselleen on olla kuin nokka pystyssä kiukutella.

Missä muuten Rättis mahtaa nykyään olla?? Itsekin voisin oleskella täällä enemmän..

Niin sinähän oot ku viini. Paranee vaan :sneaky:

Ja rättis hengailee vaan omissa ketjuissaan...

• Haha
Reactions: ruuttis ja Elena777
En mä tunne ketään, joten vaikea sanoa. Luulen, että aika moni vetää jotakin roolia täällä tai useampaakin. Toivon tietysti, että elävässä elämässä ihmiset eivät olisi niin ilkeitä kuin täällä ollaan. Jotkut miehinä esiintyvät haukkuvat naisia, ehkä itsetunnon heikkouden johdosta, jotkut naiset taas käyttäytyvät kuin pahaiset koulukiusaajat teini-iässä.

Onneksi on mukavia esim. äideille suunnattuja keskusteluryhmiä, jossa neuvojen lisäksi surraan ja osoitetaan myötätuntoa toisille, nauretaan ja hassutellaan, ja jos keskustelu käy hiemankin asiattomaksi niin, että se loukkaa muita, niin siihen puututaan ja yleensä kirjoittaja tajuaa tämän.

Tämä on sellainen viihdepalsta tai välillä kuin joku villi länsi tai jopa ihan kuin hullujenhuoneelta suoraan.

En mä tunne ketään, joten vaikea sanoa. Luulen, että aika moni vetää jotakin roolia täällä tai useampaakin. Toivon tietysti, että elävässä elämässä ihmiset eivät olisi niin ilkeitä kuin täällä ollaan. Jotkut miehinä esiintyvät haukkuvat naisia, ehkä itsetunnon heikkouden johdosta, jotkut naiset taas käyttäytyvät kuin pahaiset koulukiusaajat teini-iässä.

Onneksi on mukavia esim. äideille suunnattuja keskusteluryhmiä, jossa neuvojen lisäksi surraan ja osoitetaan myötätuntoa toisille, nauretaan ja hassutellaan, ja jos keskustelu käy hiemankin asiattomaksi niin, että se loukkaa muita, niin siihen puututaan ja yleensä kirjoittaja tajuaa tämän.

Tämä on sellainen viihdepalsta tai välillä kuin joku villi länsi tai jopa ihan kuin hullujenhuoneelta suoraan.
👍👍👍👍👍

Kiva että viihdyt.😍

L’oreal because you’re worth it!

fcb74f078c894c3b2e79e6fef45bb7da.jpg

Onpas melkonen perseennuolentaketju. Ihan naurettavaa kehua, että erilaiset ihmiset tulee keskenään toimeen kun aika moni aika samanmielinen täällä.

Ja pitääkö suhtautua kaikkiin positiivisesti jos joku esim. levittää tahallaan propagandaa?

Ei kai sillä oo mitään merkitystä mitä tällä palstalla sanoo. Mut jos olis niin kyllähän tahallinen valheiden levittely on eri asia kuin "mielipiteet".

Ennen täällä oli hyvääkin porukkaa... nyt niistä 90 pros häippässy.