Toisenlainen suhtautuminen syöpään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Syöpä on Suomessa kauhean pelätty asia. Miksei sitä voi nähdä toisella tavalla uudessa valossa? Sen voi ottaa uutena elämänvaiheena, haasteena ja seikkailuna. Se voi tarjota uusia asioita, joita ihminen ei olisi ilman syöpää saanut kokea. Minun suvussani on paljon syöpää ja yksi läheinen kieltäytyi palliatiivisesta hoidosta koska halusi kokea syövän sellaisenaan ilman turrutusta ja sievistelyä. Jos minulla todettaisiin alkava syöpä, kieltäytyisin ehkä parantavastakin hoidosta, koska haluan elämäni aikana saada kokea myös etenevän sairauden. En voi todella tietää miltä syöpä tuntuu ennen kuin se on itse koettu. Läheiset eivät ole suhtautuneet niin ilottomasti kuin useimmat suomalaiset vaan ovat lyöneet sairautensa leikiksi.

Tsemppiä hoitamattomaan valoisaan syöpäseikkailuun!

Annan vinkkejä, joista mahdollista todennäköisyyden syöpään.

Rantalomalle usemmaksi kuukaudeksi, pidä huoli että iho palaa kunnolla useamman kerran. Aloita tupakointi ellet vielä sitä tee ja mikä sen parempaa kuin tupakoida ja nuuskata alkoholin kanssa. Ehkä olisi paras valita alkoholista kirkkaat tuotteet, jotta vatsanahkakin ja kurkkku samalla palaa karrelle.

Jos ei ole varaa rantalomalle, jostain vielä löytyy näitä solariumeja.. ehkä? sinne vaan ja kunnon minuutit käyttöön säännöllisesti. Ihon pitää palaa karrelle.

Jos vielä löydät vanhahkon omakotitalon, onnellisuus on taattu. Tarkoituksena olisi löytää asbestia seinistä, sitä kun siinä purat ja rikot ilman suojaimia. ehkä onnistut syövän saamaan.

• Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä