V
vierailija
Vieras
Koska Suomen Nato-jäsenyydestä on muka viimeksi äänestetty?
Natoon hakemisesta äänestettiin viime vuonna, etkö muista?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koska Suomen Nato-jäsenyydestä on muka viimeksi äänestetty?
Vasemmisto Puten asialla."Asiasta äänestettiin, koska vasemmistoliiton kansanedustaja Markus Mustajärvi esitti Johannes Yrttiahon (vas) kannattamana Nato-jäsenyyden hylkäämistä täysistunnossa tiistaina.
Esityksen hylkäämisen puolesta äänestivät heidän lisäkseen vasemmistoliiton kansanedustajat Veronika Honkasalo, Katja Hänninen, Anna Kontula, Matti Semi sekä valta kuuluu kansalle -ryhmän Ano Turtiainen."
Se oli äänestys hakemisesta ja nyt äänestettiin jäsenyydestä. Et näköjään ymmärrä eroa.Natoon hakemisesta äänestettiin viime vuonna, etkö muista?
Vasemmisto Puten asialla.
Se oli äänestys hakemisesta ja nyt äänestettiin jäsenyydestä. Et näköjään ymmärrä eroa.
Natoon hakemisesta äänestettiin viime vuonna, etkö muista?
Niinpä.Vasemmistoliitto ja Putte ne yhteen soppii
Et sä niin kirkoitranut.Niinhän minä kirjoitin. Etkö ymmärrä lukemaasi?
Tuolloin PS:n Mika NIIKKO äänesti EI.
Et sä niin kirkoitranut.
Tämän ketjun aiheena on vasemmistoliittolaiset isänmaanpetturit.
Vain puolet vasemmistoliittolaisista äänesti Natoon liittymisen puolesta..."Lukujen muutosta selittävät erot poissaoloissa ja Niikko, joka vielä toukokuussa äänesti Natoon liittymistä vastaan."
![]()
Nato | Eduskunta hyväksyi Suomen Nato-jäsenyyden – Näin kansanedustajat äänestivät
Eduskunnan hyväksynnän jälkeen jäsenyyden hyväksyminen kulkee hallituksen kautta presidentin tehtäväksi.www.hs.fi
Ei tullut kommenttia tähän aloittajalta
No nyt en kyllä minä ymmärtänyt. Enkä ole aloittaja mikäli sillä on jotain merkitystä.Nämä ovat liian vaikeita asioita aloittajalle, joka meni solmuun jopa oman aloituksensa sanankäänteiden kanssa, eikä lopulta ymmärtänyt, mitä kirjoitti, saati että olisi ymmärtänyt lukemaansa.
Koulussa annettaville ehdoille ja luokalle jättämisellä oli kieltämättä paikkansa.
No nyt en kyllä minä ymmärtänyt. Enkä ole aloittaja mikäli sillä on jotain merkitystä.
Miten aloittajan vaikeudet liittyvät minuun? Olisiko kuitenkin keskustelun kokonaisuuden kannalta helpompi, jos et alkaisi lukea eri vierailijoiden kirjoittamien kommenttien rivien välistä mitään, vaan vastaisit vain siihen kommenttiin ja sen sisältöön.Sitä, että tuolla aloittajalla on tapana tehdä ihan omanlaisiaan aloituksia omine otsikoineen, eikä sitten kohta enää pysy aiheessa saati että keskustelisi itse aiheesta, josta on linkin laittanut.
Liian vaikeaa hänelle siis tämä keskusteleminen.
Miten aloittajan vaikeudet liittyvät minuun? Olisiko kuitenkin keskustelun kokonaisuuden kannalta helpompi, jos et alkaisi lukea eri vierailijoiden kirjoittamien kommenttien rivien välistä mitään, vaan vastaisit vain siihen kommenttiin ja sen sisältöön.
Mieletöni keskustelu on hieman rauhoittunut tällä palstalla. Kirjoittelu ei ole enää niin sarvet ja hampaat kalistelua kuin aiemmin.Sitä, että tuolla aloittajalla on tapana tehdä ihan omanlaisiaan aloituksia omine otsikoineen, eikä sitten kohta enää pysy aiheessa saati että keskustelisi itse aiheesta, josta on linkin laittanut.
Liian vaikeaa hänelle siis tämä keskusteleminen.
Jep, okei, olen taas kartalla.Ei mitenkään. Olit huomannut, että keskustelu ajautui sivuraiteille, johon kerroin, mistä se johtui, eli näistä aloittajan vaikeuksista keskustella ja vastata hänelle esitettyihin kysymyksiin.
Ymmärrät varmasti myös sen, että jos ketjussa on useampi vierailija, ei aina voi pysyä kartalla siitä, kuka kirjoittaa ja vastaa.
Eli ei mitään hätää nyt kuitenkaan![]()