Tämä pelastusketju on vain naisille! Ja heille joilla on lopullisesti kylmenneitä miehiä. Kuka meidät pelastaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Me mentiin yhteen reilu parikymppisinä, ollaan suurinpiirtein saman ikäisiä. Seksiä oli ihan kohtuudella. Siinä 26-v ruvettiin vauvaa suunnittelemaan, mutta raskaus ei kuitenkaan alkanut. Yksityisellä lapsettomuuklinikalla raskaus viimein alkoi reilun puolen vuoden hoitojen jälkeen siinä vaiheessa, kun viimein olin saanut miehen suostuteltua tutkimuksiin. Siittiöissä ei ollut mitään vikaa. Raskaus jatkui ongelmitta loppuun saakka.
Siinä jossain vaiheessa raskauden ollessa jo yli puolivälin mies ehdotti seksiä. Minulla oli hormoneista johtuen paikat niin kuivat, että laitoin päivän mittaankin Ceridal öljyä alapään limakalvoille enkä sillä kertaa suostunut. No, mies otti nokkiinsa, että ei sitten! Lapsi on jo kohta täysi-ikäinen, mutta seksiä ei ole hänen syntymänsä jälkeen ollut kertaakaan. Mies siis meillä pihtaa, eikä suostu ollenkaan puhumaan asiasta.
Mukavasti meillä muuten menee näin niin kuin kämppiksinä. Yhteisiä harrastuksia kahdestaan ja lapsen kanssa yhdessä.

• Vau!
Reactions: setis
Oon ihan otettu ap kun kivalla huumorilla maustettuna lainasit otsikkoani sitä sopivaksi muokaten 😇

Mutta hyvänen aika sentään kuinka ymmärtämätön miehesi olikaan silloin ja yhä edelleen 😳

Mutta näin miehenä sanon vaan, että normaali ja terve mies ei vaan voi elää ilman seksiä noin kauan samassa vuoteessa/kämpässä.

Hänellä on pakko olla joku toinen hoito jo koko tuon ajan, jonka hankki tuon itsekkään pettymyksensä takia. Pahoittelen, mutta näin sen realistisena miehenä näen.

Setis ei valitettavasti voi pelastaa puutteessa eläviä naisia, koska oon uskollinen Annielle 😘

*odottaen taas pilkkaa tietyiltä harmailta esim ”ei kukaan halua rollaattorigubbea” tms*

Terv sporttinen setis

• Tykkää
Reactions: m1es
Me mentiin yhteen reilu parikymppisinä, ollaan suurinpiirtein saman ikäisiä. Seksiä oli ihan kohtuudella. Siinä 26-v ruvettiin vauvaa suunnittelemaan, mutta raskaus ei kuitenkaan alkanut. Yksityisellä lapsettomuuklinikalla raskaus viimein alkoi reilun puolen vuoden hoitojen jälkeen siinä vaiheessa, kun viimein olin saanut miehen suostuteltua tutkimuksiin. Siittiöissä ei ollut mitään vikaa. Raskaus jatkui ongelmitta loppuun saakka.
Siinä jossain vaiheessa raskauden ollessa jo yli puolivälin mies ehdotti seksiä. Minulla oli hormoneista johtuen paikat niin kuivat, että laitoin päivän mittaankin Ceridal öljyä alapään limakalvoille enkä sillä kertaa suostunut. No, mies otti nokkiinsa, että ei sitten! Lapsi on jo kohta täysi-ikäinen, mutta seksiä ei ole hänen syntymänsä jälkeen ollut kertaakaan. Mies siis meillä pihtaa, eikä suostu ollenkaan puhumaan asiasta.
Mukavasti meillä muuten menee näin niin kuin kämppiksinä. Yhteisiä harrastuksia kahdestaan ja lapsen kanssa yhdessä.
Kammottava juttu, jos puhut totta etkä provoile. :eek:

Oliko sitä seksiä raskauden aikana tuohon kieltäytymiseesi asti normaalisti (tai edes kerran viikossa)? Hoidatteko seksin nykyisin itseksenne vai oletteko muuttuneet täysin seksittömiksi. :unsure:

• Tykkää
Reactions: setis
kuivuus on tosi huono tekosyy pihtaamiselle

liukkaria vaan toosaan ja peitto heilumaan
Ihan kokemuksesta uskaltaisin olla tuosta eri mieltä.
Meillä oli tuollainen tilanne toisen ja kolmannen lapsen välissä. Ei auttaneet liukkarit eikä mitkään muutkaan vippaskonstit, toosa oli kuin santapaperirulla, kuiva ja joustamaton. En yhtään ihmettele, vaikka monilla kärsivällisyys loppuisikin tuossa tilanteessa. Ap:lle kuitenkin pisteet siitä, että tuokaan ei ole liittoanne kaatanut.

Ihan kokemuksesta uskaltaisin olla tuosta eri mieltä.
Meillä oli tuollainen tilanne toisen ja kolmannen lapsen välissä. Ei auttaneet liukkarit eikä mitkään muutkaan vippaskonstit, toosa oli kuin santapaperirulla, kuiva ja joustamaton. En yhtään ihmettele, vaikka monilla kärsivällisyys loppuisikin tuossa tilanteessa. Ap:lle kuitenkin pisteet siitä, että tuokaan ei ole liittoanne kaatanut.
Avioliittoon aikoessaan kannattaa tarkkailla kaikki mahdolliset hääpäivät viettäneitä ikäihmisiä. Kerran liikuimme Pariisin kaduilla ja tyttäreni ihaili iäkästä pariskuntaa, joka hellästi huomioi toisiaan askareissaan. Ellen väärin muista pariskunta pyöritti ravintolaansa.
Sydämeni ottaa aina ylimääräisiä kierroksia, kun katson perhejuhlissamme pyörätuolissa istuvaa entistä puolisoani.
Minun elämää ei ole koskaan hallinneet
fyysiset realiteetit. Kun meistä kaikista aika jättää, jäljelle jäävät vain muistot.
Ei siinä hautakummun ääressä mieti synnyttimen kuivuuksia ja liukuvoiteita.
En ihmettele yhtään miksi Suomessa yksinäisyys lisääntyy ja ihmiset haluavat elää yksin.
Media on tehnyt karhunpalvelun seksijutuillaan. Pervot ovat vallanneet somepalstat ja pitävät tiukasti kiinni asemistaan.
Ei puolisoaan syvästi rakastava kirjoittaja paljasta nettiin makuukamariasioitaan.

entäs jos se pysyy kasassa vaan koska miehellä on ollut rakastajatar kokoajan? Onko ok?

onko ap hakenutseksiä muualta?

ap on ollut ihan hiljaa joten taitaapi olla puhdas trollaus tämäkin ketju
Edellinen kommentti oli minulta, ap:ltä. Olen ollut tänään töissä, työ on sen luonteista, että ei ole aikaa kirjoitella kaksplussalle. Sen jälkeen hoitamassa asioita, lääkärissä, kotiin tultua laitoin ruokaa, vasta nyt ehdin koneen ääreen.
ap

Yhteistyössä