K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kuule ihan niille sinun idolisi Lauri Haavin keikoille on myös vielä saatavana Vip-lippuja sekä lisäksi on runsaasti aitiopaikkoja myymättä myös. Ei näitä kalliita Vip-lippuja aina kaikkia myydä loppuun, oli sitten artisti kuka tahansa.
Ei ole mikään minun erityisidoli, mutta paremmin laulaa kuin K ja silleen tyyppinä aito, minulla meni silloin sivusuun ne Nokia Areenan liput niin tuskin oon sit menossa sinne. Mutta joo oon kytännyt lähinnä K:n paikkakarttaa.

Ei ole mikään minun erityisidoli, mutta paremmin laulaa kuin K ja silleen tyyppinä aito, minulla meni silloin sivusuun ne Nokia Areenan liput niin tuskin oon sit menossa sinne. Mutta joo oon kytännyt lähinnä K:n paikkakarttaa.
No menepä kyttäämään sitten tarkemmin ja zoomaa sen verran, että näet ne siniset pallerot, Ne tarkoittaa vapaita paikkoja. Voit vaikka laskea ne.

Minulla on kysymys tällä foorumilla olevalle henkilölle (tai henkilöille), jotka luulevat B:n ja Dz:n olevan vain ystäviä. Jos B on sanonut vuosia haluavansa perustaa perheen tulevaisuudessa, milloin hän aloittaa vakavan suhteen? Viettääkö hän vain aikaa Dz:n kanssa? Olen aidosti utelias tietämään vastauksen.

Yhteistyössä