Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Klapit tuli valmiiksi tarpeeksi lyhyinä. Moottorisahaa ei voida käyttää koska eläimiä ei saa altistaa melulle. Sähkösaha on meillä ainoa vaihtoehto.Mikä moottorisaha kilttimiehellä? Sekoitatko 2t pensan itse vai ostatko marketista valmista?
Klapit tuli valmiiksi tarpeeksi lyhyinä. Moottorisahaa ei voida käyttää koska eläimiä ei saa altistaa melulle. Sähkösaha on meillä ainoa vaihtoehto.
Ensiksikin, moottori sitä sähkösahankin teräketjua pyörittää ja tioseksi, et kai sinäkään sentään niitä klapeja eläinsuojassa pätki. Kyllä nuo eläimet sen melun sietävät, että samalla tontilla polttomoottorisahallakin töitä tehdään.Höhh
sähkösaha on todella kätsy siellä mihin roikka yltääKlapit tuli valmiiksi tarpeeksi lyhyinä. Moottorisahaa ei voida käyttää koska eläimiä ei saa altistaa melulle. Sähkösaha on meillä ainoa vaihtoehto.
Näin ollaan päätetty tehdä. Eläimiä ei saa altistaa turhalle melulle ja metelille ja päädytään sähkösahaan. Siihen on muitakin syitä.Ensiksikin, moottori sitä sähkösahankin teräketjua pyörittää ja tioseksi, et kai sinäkään sentään niitä klapeja eläinsuojassa pätki. Kyllä nuo eläimet sen melun sietävät, että samalla tontilla polttomoottorisahallakin töitä tehdään.
Ja silloin kun tuottaa sähkön itse paneeleilla.sähkösaha on todella kätsy siellä mihin roikka yltää
Joo, onhan tuo. Ite oon sahaillut moisella jo kolmisenkymmentä vuotta kaikki sellaiset hommat, missä ei saa tulla käryä, lähinnä pikkuremontit sisällä ja navetassa. Ei sitä juurikaan klapihommissa tule käytetyksi.sähkösaha on todella kätsy siellä mihin roikka yltää