Vihaan olla ujo/arka,vähäpuheinen/varautunut/rauhallinen jne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen niin kateellinen ekstroverteille ihmisille, kun heidän ympärille aina kertyy porukkaa kuuntelemaan. Ovat aina niin suosittuja siellä missä olevat. Parisuhteessa ovat yleensä aina ja yksin ei kauaa tarvitse olla.

Vihaan niin paljo, että mussa on kaikki ne huonoimmat sosiaaliset piirteet mitä voi olla. Ihmiset pitävät minua joko ylimielisenä tai olen tylsempi kuin tyhjä a4 paperi. Rauhallisuus on tuohon kuin kirsikka kakun päälle.

Miten minustakin tulisi normaali, että ei tartteis nuitten ominaisuuksien pilata koko ihmistä?

Tämä ruoskiminen on vain itseäni kohtaan. En arvostele muita.

Olen niin kateellinen ekstroverteille ihmisille, kun heidän ympärille aina kertyy porukkaa kuuntelemaan. Ovat aina niin suosittuja siellä missä olevat. Parisuhteessa ovat yleensä aina ja yksin ei kauaa tarvitse olla.

Vihaan niin paljo, että mussa on kaikki ne huonoimmat sosiaaliset piirteet mitä voi olla. Ihmiset pitävät minua joko ylimielisenä tai olen tylsempi kuin tyhjä a4 paperi. Rauhallisuus on tuohon kuin kirsikka kakun päälle.

Miten minustakin tulisi normaali, että ei tartteis nuitten ominaisuuksien pilata koko ihmistä?

"Tottumus on toinen luonto". Ei niissä sen kummempaa

Sussa ei ole mitään vikaa! Olet omanlaisesi persoona ja hyvä sellaisenaan.
Jokaisenlainen löytää itsestään vikoja, vertailee itseään muihin ja yrittää muuttaa joitain asioita itsessään.
Omalle epämukavuusalueelle meneminen kohtuullisessa määrin on ihan ok, mutta silti stressaavaa, eli liikaa ei kannata yrittää, koska voi yllättäen palaa loppuun.

Lue Liisa Keltikangas-järvisen kirja Ujot introvertit. Hyvin kirjoitettu ja antaa paljon tietoa.
Toivottavasti löydät omat myönteiset puolesi ja opit hyväksymään itsesi omana itsenäsi.

T. Toinen samanlainen, mutta en ole kateellinen, koska ekstrovertin elämä ei sopisi mulle.

Hanki itsevarmuutta. Parhaiten se onnistuu laittamalla itsesi tikkiin kuntoon salilla ja aerobisella, hankkimalla työ josta saa kunnolla fyffeä sekä harrastamalla paljon siistejä asioita joista saa paljon kerrottavaa muille. Varmuus, kokemukset, raha tuo myös seksuaalista markkina-arvoa.

Kuinka vanha olet? Mulla oli tuollainen fiilis parikymppisenä.

Onko sulla ihmisiä joiden kanssa harjoitella höpöttelyä?

Ja toki introverttiyskin on tärkeää.

Yhteistyössä