Sanna syö 1300 euron lounaita ja tietenkin veronmaksajien piikkiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Echon mielipiteet jätän lukematta. Hän perustakoon Setiksen kanssa vieroitusryhmän edullisiin hintoihin viittaavasta kauppaketjusta eroon pääsemiseksi. Jos vielä jatkatte mesomistanne, aivonne ylikuumenevat, ja sitten joku verisuoni sanoo kalloissanne poks! Lääkäri tiijustelee omaisiltanne mikä edesauttoi kohtausta. Toinen teistä korisee puolitajuttomana letku suussaan: alepaaaa!!!!!
Mikä sua vaivaa?

Tuo syvänpunaisuus on sulle jo pakkomielle. Jos tällä palstalla kritisoidaan Sannaa/vasureita, niin ei se ole sulle kuittailua.

Jopa Sanna on nykyään porvarillisempi kuin sä.

sanna on suomen true president
👍Täysin samaa mieltä. Ihailin Sannan iloista ja kaunista olemusta eduskuntatalossa otetussa valokuvassa. Hän ei lyöttäytynyt entisten pääministerien seurueeseen. Entiseen habitukseen ei pidä kenenkään juuttua.
Itse olen ihastunut itseni nykyiseen olotilaani loisena. Ennen tuo sana karmi selkäpiitäni, kun kuulin sen kansan suusta. Hyvä sanahan tuo on ja sopii hyvin uusiokäyttöön. Lyhyt ja ytimekäs. Menköön Suomi syteen tai saveen. Minä loisin nyt ja myös jatkossa. Bruttokansantuotteet ja alijäämät ovat vain sanoja, joista saisi ensi vuodelle voittobiisin Euroviisuihin.

👍Täysin samaa mieltä. Ihailin Sannan iloista ja kaunista olemusta eduskuntatalossa otetussa valokuvassa. Hän ei lyöttäytynyt entisten pääministerien seurueeseen. Entiseen habitukseen ei pidä kenenkään juuttua.
Itse olen ihastunut itseni nykyiseen olotilaani loisena. Ennen tuo sana karmi selkäpiitäni, kun kuulin sen kansan suusta. Hyvä sanahan tuo on ja sopii hyvin uusiokäyttöön. Lyhyt ja ytimekäs. Menköön Suomi syteen tai saveen. Minä loisin nyt ja myös jatkossa. Bruttokansantuotteet ja alijäämät ovat vain sanoja, joista saisi ensi vuodelle voittobiisin Euroviisuihin.
Sannaa NOLOTTAA ja HÄVETTÄÄ liittyä ex-pääministerien seurueeseen. Elämä on mennyt hänellä Suomessa käydessään luikkimiseksi haastatteluja peläten. Jutan tukemis-projektikin meni päin honkia.
Eipä sillä, jokainen ex-pm on rökitetty median ja kansalaisten toimesta viimeistään lopuksi, joten Sannakaan ei ole poikkeus. Pääministerin virka on Suomen kovin virka ja kukaan ei siitä selviä pystypäin.

Somettumisen airuen ja kuningattaren vaan pitäis silti uskaltaa kohdata ihmiset muulloinkin, kuin ollessaan vallan huipulla.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä