V
vierailija
Vieras
Minä en ikinä lähtisi Purran ilveilykesteihin.
Kehittäisin uuden pelin, johon kauhukabinetin olisi pakko osallistua. Tarjoiluna olisi vain vettä ja homeista leipää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä en ikinä lähtisi Purran ilveilykesteihin.
Kehittäisin uuden pelin, johon kauhukabinetin olisi pakko osallistua. Tarjoiluna olisi vain vettä ja homeista leipää.
Kuukausitasolla Sannan lounaat voivat maksaa jopa 39000 euroa ja vuositasolla liki puoli miljoonaa euroa.
Että osaat olla katkera ihminen...
Alepa on tuommoinen.
En luota sen takia hänen poliittisiin arvioihin pätkääkään, koska on aina vain vassareiden puolella ja totuus hämärtyy hänellä.
Ei niin. Sekä vassarit että porvarit sekä sössivät että ovat oikeassa vuorollaan.
Vaikka Sanna iskisi ydinpommin Helsinkiin niin Alepa vain kehuisi.
Annapa esimerkki metsään menneestä poliittisesta arviostani?Mä en luota sun poliittisiin arvioihin pätkääkään, ne sulla järjen sumentaa mielikuvitusolento ja pahuus.
Annapa esimerkki metsään menneestä poliittisesta arviostani?
Ja jostain syystä nimenomaan mun mielipiteet on epäluotettavia, koska päätät siten?Ei ole kyse siitä, oletko sinä vai joku muu oikeassa, vaan kyse on mielipiteistä, pitkälti. Yrittäisit ymmärtää, että koska meillä on erilaisia puolueita erilaisine linjoineen, niin ihmisetkin sen mukaan ovat erilaisia.
1300 euron lounaita syövän Sannan sote...Tätä on äärioikeistolainen vähät välittävä politiikka.
"Oikea suunta
Hyvinvointialueet hakevat nyt säästöjä myös lastensuojelusta.
– Tosi valitettava tapaus, Juuso sanoo.
Juuso korostaa, että lastensuojelun toimintaa koskeva asia on yhä poliisilla tutkittavana.
Joensuun tapauksessa päiväkodin työntekijä kertoi yrittäneensä saada kiinni lapsen asioista vastaavaan sosiaalityöntekijän.
Sosiaalityöntekijä kertoi kuulusteluissa, ettei ollut ehtinyt palata asiaan, koska hänellä oli niin paljon muita kiireellisemmiksi arvioituja työtehtäviä. Poika kuoli kaksi päivää myöhemmin. Sosiaalityöntekijä ei ollut tavannut lasta kasvotusten."
![]()
”Oikea suunta” – Näin ministeri Juuso kommentoi lastensuojeluun kohdistuvia toimia
Ministeri Kaisa Juuso pitää hyvinvointialueiden toimia lastensuojeluun oikeansuuntaisina. Hän näkee kuitenkin riskin siitä, että säästöpaineet johtavat liian nopeaan laitoshoidon vähentämiseen.www.iltalehti.fi
Eihän se yksin syönyt, eikä itse ollut tilannut ruokia1300 euron lounaita syövän Sannan sote...
Aapeen pitää saada joka päivä tällä palstalla Sanna-tuuttauksensa.Huom!
Ruotsalaisten veronmaksajien, eikö tämä lämmitä ap:ta?
Tuskin Sanna Suomesta sapuskoja tuonut mukanaan pirskeisiin.
Veikkaan samaa.Todennäköisesti ruuat 15 minuuttia myöhemmin bulimoitiin pönttöön.
"Hirvittävän paljon kuulemme sitä, että ihmiset eroavat liitosta. Meille lähetetään puoluetoimistolle näitä eroilmoittautumisia kopioina."Tämä mesimäyrä syö Suomen puille paljaille.
![]()
Riikka Purra: Ay-edustajat pelottelevat persuja työpaikoilla – ”Onhan se aika hurjaa luettavaa”
Perussuomalaisten puheenjohtaja, valtiovarainministeri Riikka Purra kertoo HAAPALA-TV:n haastattelussa, että puoluetoimisto saa jatkuvasti ”hirvittävän paljon” viestejä, että ihmiset eroavat ammattiliitoista.www.is.fi
Luepa jutun keskusteluja. Siellä moni kertoo päinvastaista."Hirvittävän paljon kuulemme sitä, että ihmiset eroavat liitosta. Meille lähetetään puoluetoimistolle näitä eroilmoittautumisia kopioina."
Moni ei kerro päinvastaista.Luepa jutun keskusteluja. Siellä moni kertoo päinvastaista.
Siellä kirjoittaa muutama ison firman työntekijä. Epävarmoissa työpaikoissa ei uskalleta kuulua ay-liittoon.Moni ei kerro päinvastaista.
Olen taloudellisesti Riikan päätöksistä riippumaton.Siellä kirjoittaa muutama ison firman työntekijä. Epävarmoissa työpaikoissa ei uskalleta kuulua ay-liittoon.
Osta sinäkin jo Riikan kuvalla leikkuulauta ja ala valmistautua aikaan, kun laudallasi ei ole mitään leikattavaa ruokapöytään.
Riikalla on hyvin sairas huumorintaju.
Katsotaan kuka viimeksi nauraa.
Olet siis vain omaan napaan tuijottaja etkä välitä pätkääkään muista ihmisistä.Olen taloudellisesti Riikan päätöksistä riippumaton.