Relaatio 1109 Kankaanpää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Erikoinen rellu, kun toisaalta ruutuja valmiina ja toisaalta alarivin kaikki kolme avaamattomina. Erikoisesti joistain ruuduista ei pääse juuri minnekään ja sitten jollain rajalla iso joukko.

Puutteita:
1.2 Pääsanasta 15 ja 15 (yksi on eli niistä keskimmäinen) sekä väliviivallinen 12 2 - kaikki 15 yhdyssanoja, joissa loppu on sama. Kun saat oikean puoleisen 15, niin on helpompi etsiä tuo väliviivallinen 12 2
2.2 Lo väliviivallinen 6 - tarjoaa laadukasta päihdekuntoutusta naisille, miehille ja perheille. ja alareunan 10 puuttuu multakin

Onko sulla 1.3 pääsanasta lounaiseen 10, johon oli vihjeenä sijainti, mutta ei silti avaudu mulle?

Onko sulla 1.3 pääsanasta lounaiseen 10, johon oli vihjeenä sijainti, mutta ei silti avaudu mulle?

Löysin googlaamalla vahingossa (tosin en sillä sanalla josta lähtee, vaan siitä sen toisesta mallista, jossa sama määrä kirjaimia ja alkaa V:llä). Jotta ei tarvitse kaivella niin kaukaa, niin on yksi tie rellun aihepaikassa ja nykyisistä taideteoksista mm. Kaisa, Kasvot ja Kosketus kolme sen varrella olevista.

Erikoinen rellu, kun toisaalta ruutuja valmiina ja toisaalta alarivin kaikki kolme avaamattomina. Erikoisesti joistain ruuduista ei pääse juuri minnekään ja sitten jollain rajalla iso joukko.

Puutteita:
1.2 Pääsanasta 15 ja 15 (yksi on eli niistä keskimmäinen) sekä väliviivallinen 12 2 2.2 Lo väliviivallinen 6 ja alareunan 10

Itseltäni sama tilanne kuin monella muullakin. Nuo 2.2 Lo 6 ja alarajasana 10 puuttuvat.
Ja mistään muualta ei noihin alaruutuihin pääse :(

Geokätkön piilottaja/relaation tekijä oli laittanut geokätkön sivulle vinkin 2.2 rajasana 10:

Vinkki: aloitusruudusta lähtee 10-kirjaiminen sana alas. Kyseessä on pientaloalue.

Niin just. Pientaloalue, jota ei tunnista Kankaanpään kaupunki asuinalueeksi eikä kyläksi eikä Etuoven yksikään 61 myytävänä oleva omakotitalo ole tuolta alueelta.... eikä alueen nimeä löydy kartastakaan. Tai ehkä jostakin kartasta löytyy.

Tämä vaikuttaa tahalliselta kiusanteolta.

Olen samaa mieltä. Jotkut paikalliset, jotka oikein hehkuttavat kotikenttäetua, hakivat kätköstä jo FTF:n, kun kukaan ulkopuolinen ei keksi jotakin pientaloaluetta, jota ei ole listattu missään Kankaanpään kaupunginosaksi.

Tämän kunniaksi meinaan kyllä itse kertoa kaikki sanat, joita vain joku kysyy.

Esim. se kysytty 1.2. pääsanasta 8 on Mölkkäri ja seuraava sana on Tanssipaviljonki.