Mitä vanhoja tuotteita muistat joita ei enää myydä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Super
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Alkuperäinen kirjoittaja nämä:
Mulle tulee mieleen ne kasari muoviset verkko kassit ja ne muoviset verkkokengät :o en muista enää minkä nimisiä ne oli.

Kääks! Nää mä olin ihan unohtanut! :D mahtaako vielä olla jossain vintillä tallessa mun punaiset verkkokengät...

Mulla oli vaaleanpunainen iso kassi ja kengät ja mintun värinen pikkuinen kassi ja kengät :o

Tuli myös mielee purkat joista sai tarrjoja tai tatskoja :) Onhan niitä vieläkin jossain karkkikaupoissa ja huoltsikoilla mut eipä taida olla enää niin suosittuja :)
Samoin oukki doukki-karkit.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:):
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Mikä oli sellainen ihana salmiakkimakeinen, pitkä, ohut ja kova ja sisällä salmiakkijauhoa?

Siskolla on koko tän kesän tehnyt mieli suklaista "kitara"-jätskiä :p

turkinpippuri-pötköhän se :)

Oliko sen salmiakkipötkön nimi Patu aikoinaan...? =)

Joo, MeKaks ja SinäMinä oli kovassa huudossa -miksi kuukautisvuotoni on punaista, eikä sinistä niin kuin sidemainoksessa ;)

Salmiakkejauhe, jota myytiin pienessä pikarissa ja siihen kuuluin mukaan lusikka, jota dipattiin jauheeseen ja syötiin ;) Myytiin R-kioskilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
joskus kun mä olin pieni, oli sellasia auton mallisia karkkirasioita joissa oli pieniä karkkeja :) muistaako kukaan muu?

ja limsat oli ennen parempia ja lasipulloissa :D

Mä muistan hämärästi autonmallisen jätskirasian. Niitä mä keräilin vinon pinon. Entä muistaako kukaan juustoa lasipikarissa? Niistä sai juomalasin ja mutsilla on niitä edelleen :)

Minäkin muistan ton jätskin! Se oli vielä jotenkin tosi superhyvää, mutta sitä myytiin kai vaan ärrällä?

Mansikka-eskimo, jossa olin suklaan sijasta mansikkakuorrutus. Muistaako kukaan oliko eskimo vai mikä nimeltään? Muistan myös suklaisen / lakritsaisen "kitara-jätskin", oliko Super...? Metsätähti-jugurtti, ne (jacky?)vanukkaat, jossa oli päällekkäin napakka suklaa- ja karamelli/toffee/joku-vaalea kerros. Edelleen purkit on samanlaisia (kansi erilainen), mutta sisältö ihan vetkulaa mömmöä...

Yhteistyössä