"Lillianin mukaan hän oli ennen feministi, mutta esikoisen syntymä muutti kaiken. Avioliitto voi nyt paremmin, kun hän tottelee miestään."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tuossa on totuuden siemen.
"Näennäisesti tulemme toimeen, mutta se on harhaa. Kaikille on selvää, että olen feministi, eivätkä he arvosta feministejä. Ei ole reilua sanoa, että Lillian on aivopesty. Hän taitaa uskoa, että tämä on hänen oma valintansa, Dooley lausuu."

Mitäs jos se onkin niin et Dooley on aivopesty?

No jos tykkää. Minä tykkään naisesta jossa on vähän potkua eikä vain alistu kaikessa. Vihaan sitä, kun kysyn, että mitä tehtäis niin toinen on vain, että päätä sinä, ei väliä, ihan mitä haluat. Kyllä naisella pitää olla oma tahto. Haluan, että kun harrastamme seksiä, se on molempien tahto eikä nainen anna vain pakon edessä tai velvollisuudesta. Lupasin alttarilla rakastaa ja kunnioittaa vaimoani ja siihen kuuluu, että hän ei ole minulle alisteinen.

No jos tykkää. Minä tykkään naisesta jossa on vähän potkua eikä vain alistu kaikessa. Vihaan sitä, kun kysyn, että mitä tehtäis niin toinen on vain, että päätä sinä, ei väliä, ihan mitä haluat. Kyllä naisella pitää olla oma tahto. Haluan, että kun harrastamme seksiä, se on molempien tahto eikä nainen anna vain pakon edessä tai velvollisuudesta. Lupasin alttarilla rakastaa ja kunnioittaa vaimoani ja siihen kuuluu, että hän ei ole minulle alisteinen.

👍

Uskon, että suurin osa miehistä ajattelee samoin ja hyvä niin.

Oot lapanen.

Täyttä asiaa kommenttiosaston "aikuinen nainen saa larpata kynnysmattoa jos haluaa mutta lapsille olisi hyvä nähdä muunkinlaisia perheitä". Kuinkahan vähällä kiukuttelulla päätyvät kantamaan lauantaisin jotain kivireppua? Sääliksi käy.

Tästä samasta aiheesta oli jo aiemmin ketju tällä palstalla.
Jos nyrkin ja hellan välinen elämä 1950-luvun tyyliin on kivaa, siitä vain hellapoliisin hommiin.
Katson mieluummin saippuasarjoja, ja käyn joskus alepassa.
Elän nunnan elämää, ja se sopii minulle parhaiten.

Kukin saa elää sellaista elämää kuin haluaa. Itse en ymmärrä miten joku voi olla onnellinen ollessaan riippuvainen toisesta ihmisestä. Toisaalta en myöskään ymmärrä miehiä, jotka haluavat tradwifen, eikö sitten oo jo sama palkata siivooja ja käydä huorissa, jos vaimolta ei muuta halua? Tulis halvemmaksikin.

Kukin saa elää sellaista elämää kuin haluaa. Itse en ymmärrä miten joku voi olla onnellinen ollessaan riippuvainen toisesta ihmisestä. Toisaalta en myöskään ymmärrä miehiä, jotka haluavat tradwifen, eikö sitten oo jo sama palkata siivooja ja käydä huorissa, jos vaimolta ei muuta halua? Tulis halvemmaksikin.
Kukin saa elää sellaista elämää kuin haluaa.

Luulen maailman muuttuneen parempaan suuntaan. Jokainen saa elää sellaista elämää kuin parhaakseen katsoo. Uusimmassa Anna-lehdessä on juttu yksinhuoltajasta, joka elää kahdestaan tyttärensä kanssa. Lomamatkalla ulkomailla miestarjoilija oli kysynythäneltä uima-altaalla ”Where is the father?”
Onneksi itse en törmännyt samanlaiseen kysymykseen yh-vuosinani.
Elämä yksineläjänä on liian mukavaa, että sen vaihtaisin minkäänlaiseen suhteeseen kenenkään kanssa.
Sain katsottua hömppäsarjani,, ja seuraavaksi jatkan kirjan lukemista.
Maikkarin sivulla pyörii hauska Foodora&alepa-mainos. Lähikulmillani liikkuu alepa-robotti. Selvisin koronavuosistasi omin avuin ilman kauppakassipalveluja. Ehkä puolison tärkein tehtävä on olla varalla, jos ei itse selviä kauppareissuille. Muuta selitystä en ole vielä keksinyt parisuhteille.
Palstan viriilit sedät ovat kertoneet hoitavansa naissuhteellaan eturauhasensa hyvinvointia. Toivon, että lääketiede keksii ongelmaan helpomman ratkaisun.

Kukin saa elää kuten haluaa. Jos molemmat ovat tyytyväisiä niin mikäs siinä. Naisen vain kannattaa tehdä kirjallinen sopimus, että mies maksaa hänelle palkkaa, että ei sitten jää tyhjän päälle ilman eläketuloja ja työkokemusta, kun mies päättää vaihtaa nuorempaan. Samoin kannattaa sopia alusta pitäen, mitä suhteeseen kuuluu, ettei sitten tule yllätyksiä. Jos mies sitoutuu maksamaan naisen elämän niin siinä on sitten turha nurista kampaamokäynneistä tai vaateostoksista. Toisaalta naisen pitää tiedostaa sitoutuvansa hoitamaan kodin ja lapset ilman miehen tukea. Ja miehen kannattaa alusta pitäen asennoitua, että mahdolliset lapset ovat sitten naisen ja mies on vain elättäjä. Eli mitään valtavaa tunnesidettä lapsiinkaan tuskin muodostuu, jos heidän elämässään ei ole läsnä. Oma valinta tietenkin, mutta tuntuu, että moni tradwifea etsivä ei tiedosta tätä lapsiaspektia. Nainen on koko ajan lasten kanssa ja huolehtii kaikesta, niin mies jää kyllä aika ulkopuoliseksi lasten elämästä. Lapsille ei kovin kiva, jos ei ole kunnollista isänmallia.

Yhteistyössä