Hei kaikki. Olen puppa 👴🏻 palstan virtuaalinen isoisähahmo. Jos mieltäsi vaivaa joku. Kysy pupalta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kummasti vain satuit justiinsa paikalle, kun sua kutsuttiin
Sammaa ihimettelin. Justiinsa sammaan sekunttiin pupan kanssa mestoille.

Hei opossumit, kutsu toimii niin että laitetaan @ -merkki nikin eteen. Muuten on sattumaa että osuuko mustanpaikalle paikalle.

Nyt oli selvästi uusi kirjoittaja paikalla ja mielenkiintoa herättävä otsikko, ja ihan emojin kanssa. Ottakaa mallia siitä.

Ja nyt olette ristiriitaisiakin. Ensin ”olen” ap, ja sitten ”kutsunne” olikin se joka toi minut tänne 🙄

Viimeksi muokattu:
Niin arvon Puppa, pahoittelut tuon teinipojan trollauksista. Tunnen syvää myötähäpeää hänen puolestaan. Hän esiintyy aina kahtena ja itselleen vastaillen. On jumittunut minun ahteri-🪰:ksi mutta ei kannata välittää, ehkä sinulla on tuon ikaisiä lapsenlapsiakin? Tunnet pojankoltiaiset hyvin.

Mutta hyviä öitä ja Mummasi kuvia.

Lukion psykan tunnilla meillä oli tuo narsun tunnusmerkkien lista elikä mm. kolmannen persoonan jatkuva käyttö ihan ensimmäisinä. Tosiasia josta ei pidä suutahtaa.

Mutta heti säntäsit paikalle, vaikka ei ole aikaa

Mutta joo, ehkä tämä yrittää olla joku sun kilpailija.

Luit huonosti vastaukseni. Kts:
Sorry mutta pieleen meni

Ei olisi aikaa moiseen päivystämiseen täällä.

Btw Setiksellä on kaikki tukka tallella

Jos tekee otsikon että ”Kysy minulta…”, niin siinä saa varautua armottomaan rumbaan trollien suunnalta. Ja varsinkin minä saisin jonkun trollin liikkeelle 🤣

Vauvaa oon joskus käynyt kurkkaamassa, ei ole mun juttu. Aivan liikaa otsikoita ja etusivu vaihtuu minuuteissa.

Mutta toivon että keskitytte mister Puppaan kun hän kerran on saapunut tänne vastaamaan kysymyksiinne.

En koe ketään kilpailijaksi. Puppa on vakiintuneessa parisuhteessa, sellainenkin ero meillä.

Mut hei, entäs jos Puppa onkin Puppe - ja Setis on sit Jean Pierre Kusela 🤣 Setis kyllä muistaa tämän parivaljakon :D

"Kerääa ittes"

• Haha
Reactions: Setis.
Mut hei, entäs jos Puppa onkin Puppe - ja Setis on sit Jean Pierre Kusela Setis kyllä muistaa tämän parivaljakon

"Kerääa ittes"

Mutta kuka palstalainen miesoletettu on sitten Jean-Claude Pascal, joka oli ihan oikea ranskalainen laulaja, myöskin suomalaisittain hupaisan sukunimen omistaja 🤣🤣

Alepa vastannee pian? 😆

Jean-Claude Pascal - Nous les amoureux - Eurovision 1961 - Luxembourg - Winner

Sairalloinen tyyli vetää joka asiassa S-ryhmän kauppaketju hätiin.
Jos kahdesta pitää valita, Puppa vetää pidemmän korren, ja Setis joutaa ulkoruokintaan.
Vauva av on hyvä palsta. Sille on suora linkki IS :n sivulta.

Mutta kuka palstalainen miesoletettu on sitten Jean-Claude Pascal, joka oli ihan oikea ranskalainen laulaja, myöskin suomalaisittain hupaisan sukunimen omistaja

Alepa vastannee pian?

Jean-Claude Pascal - Nous les amoureux - Eurovision 1961 - Luxembourg - Winner

Jaa-a, ei taida täällä olla noin hienostunutta ja charmanttia miestä - tai no ehkä omasta mielestään..

Pascal on muuten myös etunimi. Niin ja tiesitkös, että Ranskassa on viiniä nimeltä Pieru? Tarkemmin ottaen se on Korsikalta.

Yhteistyössä