V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi niin monet ryntäävät ennakkoäänestämään, vaikka eivät varsinaisena vaalipäivänä ole matkoilla?
Minä äänestän sunnuntaina, järkevästi ajattelevia nuoria (tai ainakin nuorehkoja) naisehdokkaita.
Binga banga bongo mulle rakas ompi Kongo.Miksi niin monet ryntäävät ennakkoäänestämään, vaikka eivät varsinaisena vaalipäivänä ole matkoilla?
Minä äänestän sunnuntaina, järkevästi ajattelevia nuoria (tai ainakin nuorehkoja) naisehdokkaita.
Jos asuisin Kauniaisissa, Binga Tupamäki saisi ääneni.
Hain leipäjonosta pullaa keskiviikkona ja kävin samalla äänestämässä Sanna Marinia. Suomettumisen airut ja Varsovan liiton henkilöjäsen kuten minäkin. Nyt alan katsomaan saippuasarjaani ja syön pullaa.
Täällä kirjoittelee lähinnä lispetti, et pitää syödä lihaa, setis, kuinka se bylsii annieta, kruuttis vihamielisesti naisista, omppu jakaa naisten kuvia, ja echo, kuinka se vihaa feministejä.Kesk kesk.
Miksei mustat enää kirjoittele mihkään?
Tänne vois kirjautua jos olis vireää keskustelua. Mutku ei oo. Puolet viesteistä jotain "punikit tuhoaa Suomen" tai maga sitä ja maga tätä.
Oon ollu joskus ziljoona vuotta sitten rekisteröityneenä. Mut silloin oli palsta ihan toisenlainen. Missä nykyäidit kirjoittelee?
Meillekkin tuli Iltatähti, mut ei oo enää mitään vastaavaa... vai mites tuo VAUVA, onko olemassa vielä.
Täällä kirjoittelee lähinnä lispetti, et pitää syödä lihaa, setis, kuinka se bylsii annieta, kruuttis vihamielisesti naisista, omppu jakaa naisten kuvia, ja echo, kuinka se vihaa feministejä.
Kenen kanssa noista erityisesti haluisit jutella?
Muut ne on kiusanneet tältä palstalta joko harmaiksi tai pois kokonaan.
Jos oot ite suvakki tai siihen rinnastettava, nii älä rekkaudu.
Ole hyvä.
Hyvin kiteytetty!
Ihan vasta. Diogenes57 ja 9mm. Ne on molemmat oikeita miehiä. Mut kirjottelee tosi harvoin.Siis koska tänne on kirjoittanut viimeksi joku kunnon mies tms.
Mä enkyl tunnistanu sitä, mut entä jos oliski? Hihii, vai?Se on *omo, tajusitko?
en vihaa naisiaTäällä kirjoittelee lähinnä lispetti, et pitää syödä lihaa, setis, kuinka se bylsii annieta, kruuttis vihamielisesti naisista, omppu jakaa naisten kuvia, ja echo, kuinka se vihaa feministejä.
Muut ne on kiusanneet tältä palstalta joko harmaiksi tai pois kokonaan.
Jos oot ite suvakki tai siihen rinnastettava, nii älä rekkaudu.
Ole hyvä.
Sitä ei huomaa viesteistäsi.en vihaa naisia
Ei kai ennakkoon varautuminen ole pahasta? Mistä sitä tietää jos sunnuntaina menee jalka poikki tai noro iskeeMiksi niin monet ryntäävät ennakkoäänestämään, vaikka eivät varsinaisena vaalipäivänä ole matkoilla?
Setis ja omenapedo eivät siis täytä kunnon miehen kriteerejä.
Kaikkien.Täällä kirjoittelee lähinnä lispetti, et pitää syödä lihaa, setis, kuinka se bylsii annieta, kruuttis vihamielisesti naisista, omppu jakaa naisten kuvia, ja echo, kuinka se vihaa feministejä.
Niin, joidenkin naisten logiikan mukaan monet miehet pitävät naisista väärällä tavalla/väärin perustein. Tämä sitten väännetään naisten vihaamiseksi.en vihaa naisia