V
vierailija
Vieras
Olen seurannut Katariinaa koskevaa kirjoittelua hänen uran alkutaipaleelta lähtien.
Viime vuosina Katariina on moneen ottesseen ja vimmaisesti kaivellut vanhoja Playboy-aikojaan. Mielestäni lehdistö ja muu media on kohdellut häntä aina lempeästi, ja jaksanut antaa palstatilaa hänen mikelentervysongelmien raportoinneille.
Miehiä ja naisia hänellä on riittänyt hengästyttävä määrä mikä on täysin tyypillistä bipolaarisille. Minua on naurattanut hänen hurahtaminen Suomen muinaisuskontoon. Äitini oli kansannainen ja hänet kasvattanut täti kansanparantaja. Joten ei minulle Suomen muinaiset kansan viisaudet, kaskut, terveydenhoidon kotikonstiset parannuskeinot täysin vieraita ole. Olen itsekin niihin aikoinaan höpsähtänyt. Osaan nauraa otselleni, ja minun kustannuksella saa nauraa ja laskea leikkiä. Suunnittelin alkavani maalata vanhemmalla iällä. Onneksi en alkanut. Suomi on täynnä itetaiteilijoita.
"Osaan nauraa otselleni, ja minun kustannuksella saa nauraa ja laskea leikkiä. Suunnittelin alkavani maalata vanhemmalla iällä. Onneksi en alkanut. Suomi on täynnä itetaiteilijoita."
Sinähän tappelet joka ketjussa. Relaatio nyt jo vähän.
On pitkäperjantai, mieti vaikka sitä miksi sitä vietetään. Saat muuta ajateltavaa.