Tämä S on aikamoinen rau*kkis, rie*huu palstalla, mutta ei kestä yhtään kritiikkiä.
Heti juoksee äidin helmoihin ja pyytää poistaa viestejä.
Pahaa tekee hänen uskontojen häpäisy, haureuden ylistys.
Ikärasismi ja ikääntyneiden naisten halveksunta vaikka ei itsekään ole eilisen teeren poika.
Terapeutti Maaret Kallio päätti vuosikymmenen jatkuneen kolumnin pidon Hesarissa.
Minäkin jo himmailen, ja yritän laittaa pillejäni pussiin.
Eiköhän kaikki sanottavani ole kirjoitettu jo liiankin moneen kertaan.
Olen normaali, tasapainoinen, iloinen, huumorintajuinen, erittäin suvaitsevainen ja monista asioista kiinnostunut suomalainen nainen. Yleensä minusta pidetään, ja ehkä liiankin helposti ihastutaan. Netti on ollut minulle mukava lymypaikka etten joudu taas uusiin ikävyyksiin.
Me isoäidit olemme höpsöjä. En osaa kuvitella miten höpsöksi vielä tulen. Lapsenlapseni puhuvat monia kieliä, ja jatkossa keskityn sanavarastojeni laajentamiseen. Hirttoköyttä en huomenna lähde ostamaan Oulunkylän rautakaupasta Vaikka Pastapesua se harmittaa. Rakstan elämää yhtä paljon kuin Kauko Käykön laulamassa ikivihreässä laulussa.
Jokainen uusi päivä on uusi mahdollisuus. Jos joku sanomalehti tai muu julkaisu tekee minusta artikkelin, laitatan siihen vuonna 2013 Nizzassa otetun kuvan.
Sen kauniimpaa naista saa kauan etsiä. Jos tämä viesti saa palstan Pastapesun suolistossa äkillisen tarpeen juosta wc:n pöntölle, olen saavuttanut maalini palstan Lidt-tätsynä. Hän olkoon alepa-tädin identtinen kaksoissisar. Samanlaiset sisarukset, kuin muutama vuosi sitten läheisen kotikirkkoni juhannusjuhlassa.
Muistaakseni he ovat Inkerin suomalaisia paluumuuttajia.
Sommaren är kort och kört. Hyvää ja kaunista kesää kaikille!