Naisoletetulle A:lle tämä. Seksiterapeutti: ”Miksi ja kuinka usein miesten on tärkeää saada orgasmeja henkisen ja fyysisen hyvinvointinsa kannalta”

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Setis.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
…Sihen mennessä hyviä ja tajun vieviä orkkuja.
Tämä. Ja kiitokset toivotuksista 👍

On se niin upean mahtavaa saada niitä, ja tietenkin antaa niitä 🥰 😘

Se yksi riittää/krt, mutta monet naiset saa niitä sarjatulena, Annie ”voittaa” aina suurinpiirtein 200-1 🤗😃

Edellinen kumppani ei kestänyt noin paljoa vaan piti usein keskeyttää hetkeksi 🤭

No niin arvon opossumit, menkää tekin ulos jäähtymään. Vaikka aurinko paistaa niin ehkä tuuli jäähdyttää.

Setis ottaa ruohonleikkurin ja sitten raivaussahan käteen.

Palaamisiin

Setis parka. Luulee, että kaikki on aakkosten ensimmäisen kirjaimen kirjoittamia.
Aloittaa itse ex-pm:n pilkkaketjuja jatkuvalla syötöllä, eikä kestä ollenkaan itseensä kohdistuvaa kritiikkiä.

Tämä S on aikamoinen rau*kkis, rie*huu palstalla, mutta ei kestä yhtään kritiikkiä.

Heti juoksee äidin helmoihin ja pyytää poistaa viestejä.
Pahaa tekee hänen uskontojen häpäisy, haureuden ylistys.
Ikärasismi ja ikääntyneiden naisten halveksunta vaikka ei itsekään ole eilisen teeren poika.
Terapeutti Maaret Kallio päätti vuosikymmenen jatkuneen kolumnin pidon Hesarissa.
Minäkin jo himmailen, ja yritän laittaa pillejäni pussiin.
Eiköhän kaikki sanottavani ole kirjoitettu jo liiankin moneen kertaan.
Olen normaali, tasapainoinen, iloinen, huumorintajuinen, erittäin suvaitsevainen ja monista asioista kiinnostunut suomalainen nainen. Yleensä minusta pidetään, ja ehkä liiankin helposti ihastutaan. Netti on ollut minulle mukava lymypaikka etten joudu taas uusiin ikävyyksiin.
Me isoäidit olemme höpsöjä. En osaa kuvitella miten höpsöksi vielä tulen. Lapsenlapseni puhuvat monia kieliä, ja jatkossa keskityn sanavarastojeni laajentamiseen. Hirttoköyttä en huomenna lähde ostamaan Oulunkylän rautakaupasta Vaikka Pastapesua se harmittaa. Rakstan elämää yhtä paljon kuin Kauko Käykön laulamassa ikivihreässä laulussa.
Jokainen uusi päivä on uusi mahdollisuus. Jos joku sanomalehti tai muu julkaisu tekee minusta artikkelin, laitatan siihen vuonna 2013 Nizzassa otetun kuvan.
Sen kauniimpaa naista saa kauan etsiä. Jos tämä viesti saa palstan Pastapesun suolistossa äkillisen tarpeen juosta wc:n pöntölle, olen saavuttanut maalini palstan Lidt-tätsynä. Hän olkoon alepa-tädin identtinen kaksoissisar. Samanlaiset sisarukset, kuin muutama vuosi sitten läheisen kotikirkkoni juhannusjuhlassa.
Muistaakseni he ovat Inkerin suomalaisia paluumuuttajia.
Sommaren är kort och kört. Hyvää ja kaunista kesää kaikille!

Tämä viesti ei mennyt perille Ukraina-ketjussa.
Setis on teräsmies ja Kari Grandi, jonka mielipiteitä ei koskaan pidä epäillä ja kyseenalaistaa. Jos niin haksahdat tekemään, saat itsellesi kotikulmasi ruokakaupan esim. Ellun Herkku tittelin ja tukun kenkkuketjuja ja viestejä muidenkin kirjoittajien aloittamissa porinaketjuissa.

Minäkin jo himmailen, ja yritän laittaa pillejäni pussiin.
Eiköhän kaikki sanottavani ole kirjoitettu jo liiankin moneen kertaan.

Olen normaali, tasapainoinen 😂 😂 🤣 🤣 🤣
Yritykseksi se jää Alepa taas kerran, takaan sen. Näitä vihjauksia on tullut jo niin paljon ettei kukaan ota sinua enää tosissaan…

Yhteistyössä