V
vierailija
Vieras
KIITOS! Olen jopa talsinut sen joskusJuu, se on vaellusreitti Kuusamossa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
KIITOS! Olen jopa talsinut sen joskusJuu, se on vaellusreitti Kuusamossa
Anteeksi oli 4.3. Oikea alanurkka käki 11 ylempi.Nyt en löydä tuota kysymääsi kohtaa. Ja kaikki LaLen hävittäjät oon jo aiemminkin kokeillut, ei osu mikään...
3.4 ruudusta löytyi käki. Sana englanniksi ja siitä suomalaiseen muotoon (manu...)Anteeksi oli 4.3. Oikea alanurkka käki 11 ylempi.
Tuo hävittäjä on suomeksi kirjoitettu. Perään siis ti, siihen oikeaan kirjoitusmuotoon.
3.4 ruudusta löytyi käki. Sana englanniksi ja siitä suomalaiseen muotoon (manu...)
Selventäisitkö vähän sitä "missä antoi äänet"? Euroviisuäänestystä oon tutkinut muutamaankin kertaan...Kiitos!
On Mr. Lordi -wikissäkin mainittu siinä pisteyttämässä muiden maiden esityksiä
No kiitos. Enpä älynnyt raati-sanaa ruveta muuttelemaanOn Mr. Lordi -wikissäkin mainittu siinä pisteyttämässä muiden maiden esityksiä
Juu, se on vaellusreitti Kuusamossa
Tässä kaikki puutokset:
1.4 Anna-Liisa Haakana: Nu-ki ylös 6 11
2.2 Sita Salminen: Us ylös 13, Ko vasen 9 ja Hä vasen 9
2.3 Jari Tervo: Na oikea 12 Ma ylös 11 ja Ve-Me-pa 17
2.4 Sime Yliaska: alas 7, Ta-kl 9, Ap 5, Tä 9 suolainen vesi +tä ja 3 6 ja 7 5 laulaja, jonka sukunimi on tä sekä Av ylös 14
3.1 Janne Marttiini: J-Ma Pu alas 7
3.3 Rovaniemellä tuttua: Ven alas 13 ja Ke 10 Lapp
4.2 Harri Olli: yläoikea 4 3 ja siitä 3 sekä yl-op yläoikea 8
4.4 Panu Mikkola: alaoikea 8 8
5.1 Antti Autti: Se-do oikea 12 ja Gui alas 12
5.2 Hannu Manninen: vasen 5 5 9 9, Li-le oikea 9 ja Ku-ne ylös 7
5.3 Pirjo Muranen: alavasen 14 ja 18 sekä Vä alas 13
Kiitos vinkeistä! Se tä alas mulla olikin, puuttuu vasen 9. Nuo ekat kysymäsi liittyvät Raymond Briggsin lastenkirjaan ja tuo pitkä on laulu siinä animaatiossa (en tiedä miten liittyvät Ava..) Apu 5 puuttuu.Olisiko sulla antaa 2.4 ruutuun ava 7+2+3+3 sekä siitä 8 ja vielä apul 5?
Ura, joka tehdään suksille ihan ekana.4.1. Mikä on vasemmalla ylhäällä Ou hi kaakkoon -> 9 - 4 ? Ei löydy millään.
5.2
alalaita kulk neu 9 Käsikäyttöinen paatti
Oikealle 9 eikä vasemmalleOnkosulla saman ruudun 5.2. Pääsanan alapuolella lile oikealle 9 ja alas 6?
saksalainen lentoyhtiö ja australialainen, oiskos nämä ?OOnkosulla saman ruudun 5.2. Pääsanan alapuolella lile vasemmalle 9 ja alas 6?
3.5 ihan jumissa, paljon tyhjää
pääsanasta lounaaseen 5,6= etunimet
Va El kaikki eli 13 ja 4,7 ja 5,7= kappaleita kyseisetä ohjelmasta Antti esittänyt
tv 5,9
Ki 8 Id
Me 12 ja 4 oikea yläkulma= muist merk ja oir
1.2
lont 11
1.5
pall 4 - geometriaa
2.1
munk 11 ja 5 - 11 on kaupunginosa Helsingissä
2.2
häät 9 (oikealle) - musiikkia
kokoelm alas 15 - äänilevy, sen jatkoa en keksi
Anteeksi, se vasemmalle 9 siis puuttui.2.2
häät 9 (oikealle) - musiikkia
Saisko tähän lisävinkkiä. Alkaako hää? Mikään tanssi, valssi jne ei käy. Vai onko joku biisi?