Joko Juha on ollut liukkailla!
Pyrin siihen, että Juha pääsisi Auliksen liukkaille torstaina. Ennemmin ei ole ollut sellaista tilannetta. Avioliittonsa aikana hän ei ole voinut toisen miehen liukkaille päästä/joutua.
Mutta nyt tähän päivään. Ruokailun jälkeen Juha lähti vapaavuorolle Auliksen asuntoon. Sinne on kilometri ja Juhan omaan kotiin 50. On sovittu näin.
Jäimme kolmisin, Aulis, Poju ja minä. Menimme takkahuoneeseen ja heitin kylpytakkini pois. Aulis huomasi ensin kiiltävän mustat stay uppini ja ihasteli niitä. Pikku-Aulis alkoi tekemään kunniaa. Sitten hän huomasi posliinin pilluni.
A: Voi kun kivaa saanko nuolla?
I: Tietysti, mutta kerro, miltä maistuu.
A: Vähän samanlaiselta kuin minun spermani kanssa, mutta paremmalta ja makealta. Mitä siellä oikein on?
I: Kiva että tykkäät, siellä on Juhan lasti. Juha syö paljo hedelmiä ja se maistuu.
A: Nyt en kyllä malta enää, haluan nussia hunajaista pilluasi.
Niin hän nussi minulle orkun ja sai itse myös.
Samalla Poju antoi äänimerkkinsä. Aulis lähti vaipan vaihtoon ja pyllypyykille. Sitten hän toi Pojun tissille. Kun Poju oli hoidettu, Aulis kysyi päästä vaunulenkille, on ollut ikävä. Minun sydänalassani muljahti. Näin miehet lähtivät lenkille ja minä pääsin Kaksynnälle.