V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
5.5 nä-ju-ha 5/13 sijaitsee Arktikum-talossa
Nätti-Jussi wikistä löytyy esim mitä muuta Nätti-Jussi on5.5. Nätti-Jussi pääsanasta oon saanut vaan ton mety ja kaikki muut puuttuu, ei vaan lähe etenemään
3.1
J. Ma pu 10 Esine, mitä ovat valmistaneet. (Löytyy heidän omilta sivuiltaan historia osiosta)
3.5
Sa Mc 6 Hahmo samasta elokuvasta kuin sa mc
4.1 Co Ce 17 kun...kli...
Ei mulla muuta, hyvää Juhannusta vaan kaikille!
3.3. pääsanasta luode 12 iso työllistäjä paikkakunnalla
En löydä muuta vastasanaan liittyvää kuin BRP. Liittyykö siihen kuitenkin jotenkin? Siihenhän se juurikin liittyy. Suomenkielinen yhdyssana.
Vielä puuttuisi pääsanoista.
1-3 Alas 5-4-3 Tätä on vinkattu aiemminkin, katu
2-1 vasemmalle 13 (vastasana sot) Löytyy pääsanan wikistä. Vastasanan kanssa pitäisi löytyä kyllä.
2-2 oikealle 5 (vastasana Int) Sivusto, johon yksi tai useampi henkilö tuottaa sisältöä enemmän tai vähemmän säännöllisesti
3-2 yläoikelle 21 (vastasana Ly) Pääsanan henkilön ammatti
3-3 ylävasemmalle 12 (vastasana Ly, mutta niiden valmistaja ei ainakaan tähän käy) Valmistaja kyllä, mutta ei yrityksen nimi
4-3 Vasemmalle 10 (vastasana JoRu) Henkilöhahmo, liittyy olennaisesti sekä pääsanaan, että vastasanaan ja ylävasemmalle 10-7 (vastasana JoPuPaKy) Löytyy ainakin vastasanan wikistä
4-4 oikealle 11 ja ylävasemmalla 5-8 roolihahmoja molemmat
4-5 ylös 16 (vastasanat on mutta ei löydy) Tutustu naistenääni sivustoon, jos ei vastasanoillakaan sana muotoudu ja alas 10 (vastasana on) Pääsanan wikistä löytyy
5-3 alas 14 Pääsanan henkilön ammatti
Ketju luettu kahdesti läpi ja wikiä ja googlea selattu tuskastumiseen asti....
Niin minä vähän ajattelinkin, mutta ei käy moottorikelkkailija, ei moottorikelkkakilpailija, ei kilpamoottorikelkkailija, ei mikään moottorikelkkoihin liittyvä, minkä saan siihen väännettyä. Miksei vain voi olla moottorikelkkailija, niinkuin wikissäkin? MIksi on pitänyt vääntää (tähänkin) jotain erikoista?3-2 yläoikelle 21 (vastasana Ly) Pääsanan henkilön ammatti
4-5 kaikki 10-kirjaimiset sanat wikistä kokeillut, mutta jotain menee nyt ohi, kun en löydä...4-5 alas 10 (vastasana on) Pääsanan wikistä löytyy
5-3 alas 14 Pääsanan henkilön ammatti
Saisiko näihin lisäapua. (tuo 3.2. eli ole vielä auki joten en voi auttaa siinä) Esim mistä kohtaa wikistä tai mihin muuhun liittyy?
3.4. Pääsanasta lounas 15 tähän on mielestäni ollut jo vinkkejäkin (en huomannut kun kävin ketjua läpi) , mutta löytyy pääsanan wikistä oli vuoden 2018 kilpailussa Suomen....
3.4. Pääsanasta oikeelle 9 Tämäkin löytyy pääsanan wikistä Johti Rovaniemen kuoroa täsä ohjelmssa
3.4. pääsanasta koillinen raja 9/9 Kuten edellisetkin, löytyy pääsanan wikistä Rops
Niin minä vähän ajattelinkin, mutta ei käy moottorikelkkailija, ei moottorikelkkakilpailija, ei kilpamoottorikelkkailija, ei mikään moottorikelkkoihin liittyvä, minkä saan siihen väännettyä. Miksei vain voi olla moottorikelkkailija, niinkuin wikissäkin? MIksi on pitänyt vääntää (tähänkin) jotain erikoista? Urheilu-uran jälkeinen ammatti. Google kyllä kertoo, vaikkei suoraan wikistä tämä löytynytkään.
Kyllä ja eteen vielä milainen (ei aineenopettaja vaan....)5-3 wikissä sanotaan,e ttä kasvatustietden maisteri, Opettaja?
Minä en keksi 5.3 ruutuun siitä tyttö-sanasta lähteviä mitään? Ei kai ne voi olla nimiä, eihän? Ei oo nimiä. Tyttö toisin sanottuna. Esim poika vois olla jätkä tai poitsu.
Ker 11 keräilee postimerkkejä1.1 oikeassa yläreunassa ker 11 aka-kir 15 mepäi 11 ei aunnut edellisellä vinkillä päi 11
sekä vasemmalla saleh 4.9
Tämä on se paikkakunta, jota tässä koko rellussa on kyse. En tiedä miksi se juuri tässä on, kun voisi olla niin monessta paikassa, mutta siihen se nyt tulee.1.1
Pääsanasta 9 luoteeseen ei vain löydy, vaikka kuinka selailen. Vinkkiäkään en juuri tähän löytänyt. Saisiko rautalankavinkkiä?