Pilaako maahanmuuttajan kanssa seurustelu OIKEASTI naisen maineen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen supisuomalainen kuten aviomieheni. Sisareni asuu Ranskassa professorimiehensä kanssa. Sisko kutsui minut lomallani kahdeksi viikoksi luokseen. Menin tietysti ja huomasin, että myös lankoni veli oli paikalla. Minut oli majoitettu hänen kanssaan vierekkäiseen huoneeseen yläkertaan ja isäntäpari nukkui alakerrassa. No tietäähän miten siinä kävi, ei ollenkaan huonosti. Rakastelimme lähes joka yö ja ranskan kielitaitokin koheni. Olimme molemmat naimisissa ja tottuneet naimaan paljaalla. Nämä veljekset ovat muuten kotoisin Kongosta ja melko mustaihoisia.

Kotiin palattuani oli mieheni innoissaan vastassa. "Mukavaa saada tuttua pillua, käteen veto alkoi jo kyllästyttää." Ei hän mitään pilalle menosta puhunut, ihasteli vain.

Olen supisuomalainen kuten aviomieheni. Sisareni asuu Ranskassa professorimiehensä kanssa. Sisko kutsui minut lomallani kahdeksi viikoksi luokseen. Menin tietysti ja huomasin, että myös lankoni veli oli paikalla. Minut oli majoitettu hänen kanssaan vierekkäiseen huoneeseen yläkertaan ja isäntäpari nukkui alakerrassa. No tietäähän miten siinä kävi, ei ollenkaan huonosti. Rakastelimme lähes joka yö ja ranskan kielitaitokin koheni. Olimme molemmat naimisissa ja tottuneet naimaan paljaalla. Nämä veljekset ovat muuten kotoisin Kongosta ja melko mustaihoisia.

Kotiin palattuani oli mieheni innoissaan vastassa. "Mukavaa saada tuttua pillua, käteen veto alkoi jo kyllästyttää." Ei hän mitään pilalle menosta puhunut, ihasteli vain.
👍😂Kirjoita lisää vastaavia juttuja palstan rassepersuteille!

Pitää vielä lisätä että se musta tappi oli ehkä sentin lyhyempi ja vain aavistuksen ohuempi kuin omalla aviomiehelläni on. Stondiksen kulma tai joku vaikutti, että hän osui paremmin G-pisteeseen.

Olisiko miehesi innoissaan jos tietäisi? Tuskinpa edes kerrot vaikka muuta väittäisit.
Melkoinen horo taidat olla kaikinpuolin, mutta mitäpä muuta sinulta odottaisikaan. Sääliksi käy moista lumppua
Mutta suvakkien arvot tuli tässä taas todistettua. Oli rasisti tai ei. Mutta suvakin mielestä kaikki jotka eivät ajattele samoin, ovat rasisteja.

Jos tämä olisi toisin päin eli roolit vaihdettaisiin, peukuttaisit miehen puuhia, eikös vain? ;)

Sitä paitsi taisit langeta tarkoituksella tehtyyn PROVOON.

Milloin sinä muuten ajattelit ensimmäisen naisesi hankkia?

Olisiko miehesi innoissaan jos tietäisi? Tuskinpa edes kerrot vaikka muuta väittäisit.
Melkoinen horo taidat olla kaikinpuolin, mutta mitäpä muuta sinulta odottaisikaan. Sääliksi käy moista lumppua
Mutta suvakkien arvot tuli tässä taas todistettua. Oli rasisti tai ei. Mutta suvakin mielestä kaikki jotka eivät ajattele samoin, ovat rasisteja.

Tietysti kerroin. Meillä on avoin liitto, jossa sovitusti kerrotaan puolisolle panoista. Minulla on tämän upean mokkakikkelin lisäksi minulla on - ei päänahat vaan kokemuksena esinahat - suomalaisten lisäksi brasilialaisesta, kreikkalaisesta ja Kanadan inuitista. Pienin ja suurin ovat olleet muuten suomalaisia.

Mieheni kulli on vieraillut intialaisen, thaimaalaisen, ukrainalaisen ja natiiviranskalaisen ladyn pillussa. Työskentelemme muuten molemmat Helsingin Yliopiston Biomedicumissa. Täältä voit tulla kyselemään pilalla olevaa naista.

Tietysti kerroin. Meillä on avoin liitto, jossa sovitusti kerrotaan puolisolle panoista. Minulla on tämän upean mokkakikkelin lisäksi minulla on - ei päänahat vaan kokemuksena esinahat - suomalaisten lisäksi brasilialaisesta, kreikkalaisesta ja Kanadan inuitista. Pienin ja suurin ovat olleet muuten suomalaisia.

Mieheni kulli on vieraillut intialaisen, thaimaalaisen, ukrainalaisen ja natiiviranskalaisen ladyn pillussa. Työskentelemme muuten molemmat Helsingin Yliopiston Biomedicumissa. Täältä voit tulla kyselemään pilalla olevaa naista.
Siellä kaikki taitaa olla pilalla.

Nyt löytyi jo avoin suhde, moraalin rippeitä etsiessä..

Kyllä minua nyt ahdistaa. Viime viikolla nussin Virosta muuttaneen bussikuskin ja eilen puolalaisen rakennusmiehen kanssa. Olenko nyt pilalla? Onko asia mitenkään korjattavissa?

No hyvä juttu. Ei kai nämä sitten ole minua pilanneet.

Anteeksi, että luin aloituksen huolimattomasti. Aviomieheni on sanonut minulle, että pillua pitää nussia vähintään kerran viikossa, ettei se kuivu. Mies makaa vielä ainakin kuukauden sairaalassa. Haluan vain pitää pilluni vireessä siihen asti, kun hän kotiutuu. Tuttuja en kehtaa pokata. Jatkan siis ulkomaalaisilla, joihin en toiste törmää.

Elelin lapsuuteni ja nuoruuteni pääkaupunkiseudulla. Teinivuosina poikaystävät vaihtuivat tiheään. Parikymppisenä tapasin aivan ihanan sudanilaisen yliopistossa opiskelevan miehen. Hänen kanssaan seurustelin sen neljä vuotta, jonka hänen opintonsa kesti. Kliseen mukaan mustilla miehillä on iso kulli. Hänellä ei ollut, pikemmin kokemistani keskikokoa pienempi. Mutta Luoja miten taitava hän sitä oli käyttämään. No se huvi päättyi kun hän palasi kotimaahansa. Minä sain pian lukion opettajan paikan pienessä maaseutukaupungissa. Täällä on tietysti vähemmän valinnanvaraa, mutta yksikään mies ei ole valittanut mistään pilaantumisesta. Ovat jopa kehuneet pilluni aromia ja nussimistaitoani. Mitenkähän se pilaantuminen pitäisi ilmetä?

Yhteistyössä