Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sopivasti on heti Suomen keikkojen jälkeen molemmilla vapaat, niin B pääsee palautumaan rakkaansa huomaan pariksi viikoksikin. ❤ Ei siis taatusti jää Suomeen hetkeksikään maleksimaan, kun Dzejlan aikataulu on noin tiukka muuten koko kesän ja tuossa ainoa pidempi yhteinen pätkä.

Ennustaja jäi kiinni. Heitä on muka täällä monta ja itse kirjoittaa eri tyyleillä näköjään. Voiko säälittävämpää olla. Ei perhettä, ei ystäviä, ei töitä, ei harrastuksia. Ainoa elämänsisältö häiritä kaikkia useammassa ketjussa keskustelupalstoilla. Toivottavasti suljettu hoitojakso tulis pian.
Täh, ei ole mitään ennustajaa muuta kuin sinun päässä, minä en ole tänne totakaan kirjoittanut, vaikka kompostiin vastaavaa olenkin, näin. Minä en ole yksityiselämästäni puhunut koskaan mihinkään suuntaan, enkä puhu. Vaikuttaisi nyt, että sinä olet se kellä tässä vähän vaikeaa on, kun etsit ja hutkit näitä kirjoittajia anonyymiketjuissa.

Täh, ei ole mitään ennustajaa muuta kuin sinun päässä, minä en ole tänne totakaan kirjoittanut, vaikka kompostiin vastaavaa olenkin, näin. Minä en ole yksityiselämästäni puhunut koskaan mihinkään suuntaan, enkä puhu. Vaikuttaisi nyt, että sinä olet se kellä tässä vähän vaikeaa on, kun etsit ja hutkit näitä kirjoittajia anonyymiketjuissa.

sinä et päätä onko ennustajaa vai ei. Ja todellakin on ennustaja olemassa, eli just sä

Ainahan sinä yksityiselämästäsi täällä jaarittelet. Eilenkö juuri selitit kenelle kaikille et osta joululahjoja ja kenelle veljesi ostaa🤣 Ystäviä sulla ei taida olla ja perhekin on pelkkä velvollisuus.

Yhteistyössä