V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toi on Z-sukupolven tyyli kuvata videoita pöntty.Typerää sisältöä tuolla Markolla. Miten sillä voi olla seuraajia noin paljon tuon tason sisällöllä? Rumaa naamaansa stooreissaan liian läheltä kuvattuna päivästä toiseen. Varmaan ostettuja seuraajia.
Voisi sitä naamansa haasteet silti tiedostaa.Toi on Z-sukupolven tyyli kuvata videoita pöntty.
Mua ällöttää sen Temu haulitTyperää sisältöä tuolla Markolla. Miten sillä voi olla seuraajia noin paljon tuon tason sisällöllä? Rumaa naamaansa stooreissaan liian läheltä kuvattuna päivästä toiseen. Varmaan ostettuja seuraajia.
Höpö höpö. Loukkaat Bojania.Sopivasti on heti Suomen keikkojen jälkeen molemmilla vapaat, niin B pääsee palautumaan rakkaansa huomaan pariksi viikoksikin. Ei siis taatusti jää Suomeen hetkeksikään maleksimaan, kun Dzejlan aikataulu on noin tiukka muuten koko kesän ja tuossa ainoa pidempi yhteinen pätkä.
Höpö höpö. Loukkaat Bojania.
Riippuu keneksi häntä luulet, minun kirjoitus tämä ei ole.Höpö höpö. Loukkaat Bojania.
Riippuu keneksi häntä luulet, minun kirjoitus toi ei ole.seurasitko sä siis ihan oikeasti tänne palstalle perässä näitten juttujes kanssa?
Ennustaja jäi kiinni. Heitä on muka täällä monta ja itse kirjoittaa eri tyyleillä näköjään. Voiko säälittävämpää olla. Ei perhettä, ei ystäviä, ei töitä, ei harrastuksia. Ainoa elämänsisältö häiritä kaikkia useammassa ketjussa keskustelupalstoilla. Toivottavasti suljettu hoitojakso tulis pian.
Täh, ei ole mitään ennustajaa muuta kuin sinun päässä, minä en ole tänne totakaan kirjoittanut, vaikka kompostiin vastaavaa olenkin, näin. Minä en ole yksityiselämästäni puhunut koskaan mihinkään suuntaan, enkä puhu. Vaikuttaisi nyt, että sinä olet se kellä tässä vähän vaikeaa on, kun etsit ja hutkit näitä kirjoittajia anonyymiketjuissa.Ennustaja jäi kiinni. Heitä on muka täällä monta ja itse kirjoittaa eri tyyleillä näköjään. Voiko säälittävämpää olla. Ei perhettä, ei ystäviä, ei töitä, ei harrastuksia. Ainoa elämänsisältö häiritä kaikkia useammassa ketjussa keskustelupalstoilla. Toivottavasti suljettu hoitojakso tulis pian.
Ja poistelee vielä muiden viestejä. Niin sairasta.jep, pakko olla pahoja mt-ongelmia
Riippuu keneksi häntä luulet, minun kirjoitus toi ei ole.
Täh, ei ole mitään ennustajaa muuta kuin sinun päässä, minä en ole tänne totakaan kirjoittanut, vaikka kompostiin vastaavaa olenkin, näin. Minä en ole yksityiselämästäni puhunut koskaan mihinkään suuntaan, enkä puhu. Vaikuttaisi nyt, että sinä olet se kellä tässä vähän vaikeaa on, kun etsit ja hutkit näitä kirjoittajia anonyymiketjuissa.
En ole sanonut, ettei koskaan, mutta toi ei siis ole, lähinnä olen tonne kompostin puolelle kirjoitellut tänään. Näitä höpö höpöjä ja pönttyjä nyt näyttävät viljelevän muutkin.joo joo, koskaan ei ole sun kirjoituksia
En ole ottanut minkäänlaista nimimerkkiä käyttöön, enkä tule ottamaankaan näissä anonyymeissä paikoissa.sinä et päätä onko ennustajaa vai ei. Ja todellakin on ennustaja olemassa, eli just sä
Ainahan sinä yksityiselämästäsi täällä jaarittelet. Eilenkö juuri selitit kenelle kaikille et osta joululahjoja ja kenelle veljesi ostaaTäh, ei ole mitään ennustajaa muuta kuin sinun päässä, minä en ole tänne totakaan kirjoittanut, vaikka kompostiin vastaavaa olenkin, näin. Minä en ole yksityiselämästäni puhunut koskaan mihinkään suuntaan, enkä puhu. Vaikuttaisi nyt, että sinä olet se kellä tässä vähän vaikeaa on, kun etsit ja hutkit näitä kirjoittajia anonyymiketjuissa.
Ei tarvi ottaa kun me annettiin jo sulle nimimerkkiEn ole ottanut minkäänlaista nimimerkkiä käyttöön, enkä tule ottamaankaan näissä anonyymeissä paikoissa.
En ole ottanut minkäänlaista nimimerkkiä käyttöön, enkä tule ottamaankaan näissä anonyymeissä paikoissa.
No se, niissä tiedoissa ei ollutkaan mitään salattavaa.Ainahan sinä yksityiselämästäsi täällä jaarittelet. Eilenkö juuri selitit kenelle kaikille et osta joululahjoja ja kenelle veljesi ostaa Ystäviä sulla ei taida olla ja perhekin on pelkkä velvollisuus.
Eli sulla on jotain salattavaa?No se, niissä tiedoissa ei ollutkaan mitään salattavaa.
Sellainen ei kiinnosta minua lainkaan.Ei tarvi ottaa kun me annettiin jo sulle nimimerkki![]()
Niin en minä yksityisiä asioitani tuo julki.Eli sulla on jotain salattavaa?
Taitaa kiinnostaa kun aina tartut asiaan.Sellainen ei kiinnosta minua lainkaan.