V
vierailija
Vieras
Olisvatpa kaikki naiset kuin purra!Suomi on sairas. Katsokaa vaikka Riikka Purraa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olisvatpa kaikki naiset kuin purra!Suomi on sairas. Katsokaa vaikka Riikka Purraa
Hyi helvetti mikä muija!Olen supisuomalainen kuten aviomieheni. Sisareni asuu Ranskassa professorimiehensä kanssa. Sisko kutsui minut lomallani kahdeksi viikoksi luokseen. Menin tietysti ja huomasin, että myös lankoni veli oli paikalla. Minut oli majoitettu hänen kanssaan vierekkäiseen huoneeseen yläkertaan ja isäntäpari nukkui alakerrassa. No tietäähän miten siinä kävi, ei ollenkaan huonosti. Rakastelimme lähes joka yö ja ranskan kielitaitokin koheni. Olimme molemmat naimisissa ja tottuneet naimaan paljaalla. Nämä veljekset ovat muuten kotoisin Kongosta ja melko mustaihoisia.
Kotiin palattuani oli mieheni innoissaan vastassa. "Mukavaa saada tuttua pillua, käteen veto alkoi jo kyllästyttää." Ei hän mitään pilalle menosta puhunut, ihasteli vain.
Varmaan joo satoi treffikutsuja.. Oliko yhtään valkoihoista mukana vai kaikki sandaalimiehiä? On teillä suvakeilla isot luulot itsestänne!En voi ainakaan omalta osaltani sanoa, että olisi pilannut. Seurustelin reilun vuoden komean intialaisen ravintolakokin kanssa. Kyllä meidät nähtiin paljon yhdessä. Sitten hän sai paremman pestin Saksasta. Kun paikkakuntalaiset huomasivat kokin kadonneen sekä ravintolasta että viereltäni, alkoi treffikutsuja sadella tiheämmin kuin ennen. Niin että ihan höpöpuhetta sellainen pilaaminen.
Kaikki olivat kantasuomalaisia, kaksi ukkomiestäkin. Ne ukkomiehet olivat kaikkein kiihkeimpiä.Varmaan joo satoi treffikutsuja.. Oliko yhtään valkoihoista mukana vai kaikki sandaalimiehiä? On teillä suvakeilla isot luulot itsestänne!
Varmaan joo satoi treffikutsuja.. Oliko yhtään valkoihoista mukana vai kaikki sandaalimiehiä? On teillä suvakeilla isot luulot itsestänne!
Kaikki olivat kantasuomalaisia, kaksi ukkomiestäkin. Ne ukkomiehet olivat kaikkein kiihkeimpiä.
Varmaan joo satoi treffikutsuja.. Oliko yhtään valkoihoista mukana vai kaikki sandaalimiehiä? On teillä suvakeilla isot luulot itsestänne!
Mitäs sinä incel-surkimus taas siellä vikiset?
Voisikohan Sanoma järjestää noille rasse-persu-inceleille ihan oman saitin ja samalla kiellon tänne tavallisten ihmisten ketjuille.
11 vuotta on ollut aikaa vastaillaAlussa kysellään jos miehiä paikalla.. Harmi että ollaan persuja suurin osa. Eli suvakki kysyy mielipiteitä, muttei halua niitä kuulla.
Miten täällä olisi suurin osa miehistä persuja, kun ei heitä yhteiskunnassa ole kuin muutama %. Minä olen mies ja olen äänestänyt lähinnä kokoomusta. Seksuaalinen ja rodullinen katsomukseni on liberaali. Maahanmuuttokriittisyys ja rasismi eivät ole synonyymejä.Alussa kysellään jos miehiä paikalla.. Harmi että ollaan persuja suurin osa. Eli suvakki kysyy mielipiteitä, muttei halua niitä kuulla.
Mene hänen mukaansa hänen kotiinsa. Kun hän riisuu pöksynsä, haista ja maista hänen pilluaan. Jos ei tule somalin tai pilaantuneen aromia nussi huoletta paljaalla.Naapurirapussa asuu oikein vetävän näköinen yh, ehkä 25 vuotta. On alkanut flirttailemaan ja avaamaan puserostaan ylänappeja, kun huomaa minun lähestyvän. Talven ja kevään hänen luonaan majaili bussikuskina toimiva somalimies. Lady on kyllä kaunis ja seksikäs mutta uskaltaako tarttua täkyyn? Mikä tämä juttu pilalle menemisestä on?
Seksuaalisesti olet aisuri ja todennäköisesti oikeast myösi nainen. Jos olet mies, olet mielipiteidesi kanssa vähemmistömiesMiten täällä olisi suurin osa miehistä persuja, kun ei heitä yhteiskunnassa ole kuin muutama %. Minä olen mies ja olen äänestänyt lähinnä kokoomusta. Seksuaalinen ja rodullinen katsomukseni on liberaali. Maahanmuuttokriittisyys ja rasismi eivät ole synonyymejä.
M56
Sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos...En voi ainakaan omalta osaltani sanoa, että olisi pilannut. Seurustelin reilun vuoden komean intialaisen ravintolakokin kanssa. Kyllä meidät nähtiin paljon yhdessä. Sitten hän sai paremman pestin Saksasta. Kun paikkakuntalaiset huomasivat kokin kadonneen sekä ravintolasta että viereltäni, alkoi treffikutsuja sadella tiheämmin kuin ennen. Niin että ihan höpöpuhetta sellainen pilaaminen.
Tässä ihku mamu palstan zuvakeille.
![]()
Tuomiot | Mies huumasi lapsia ja raiskasi heitä väkivalloin Helsingissä
Mies on nyt saanut yhteensä kolmetoista vuotta vankeutta samankaltaisista teoista.www.hs.fi
No eipähän kaikki mamut ole muslimeita ja raiskaajia.
Minun sulhoni on intialainen hindu. Me harrastamme ihanan viipyilevää tantraseksiä. Siihen ei suomimiehen maltti riitä. Suomimiehellä on vain kasto, pisto ja ravistus.
Voisiko joku ilman veetuilua selittää, miksi suomalainen nainen menee pilalle mamun kanssa seurustelusta, mutta suomalainen mies ei.Naapurirapussa asuu oikein vetävän näköinen yh, ehkä 25 vuotta. On alkanut flirttailemaan ja avaamaan puserostaan ylänappeja, kun huomaa minun lähestyvän. Talven ja kevään hänen luonaan majaili bussikuskina toimiva somalimies. Lady on kyllä kaunis ja seksikäs mutta uskaltaako tarttua täkyyn? Mikä tämä juttu pilalle menemisestä on?