V
vierailija
Vieras
Eikö hän 10 vuodessa ole oppinut kieltä?Annie ei osaisi kirjoittaa kehujaan minusta härmäksi. Riittää hyvin kun kuulen ne livenä harva se päivä suustaan, viimeksi tänä aamuna
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikö hän 10 vuodessa ole oppinut kieltä?Annie ei osaisi kirjoittaa kehujaan minusta härmäksi. Riittää hyvin kun kuulen ne livenä harva se päivä suustaan, viimeksi tänä aamuna
Millä ihmeen palstalla? Eikö nuo ole sovelluksia?itse koen, että olen ruma, lapsellinen näköinen, ruipelo ja liian lyhyt. pituus 175cm. en ole sitä edes maininnut palstalla.eli se ei voi olla syy.
ap
Samaa mietin, että ei oikein vaikuta 25-vuotiaan kirjoitustyyliltä.Tämä just ja aloittaja ei ole 26-vuotias, vaan vuorokaudet ympäriinsä palstalla päivystävä vanhempi "mies".
Alku meni ihan oikein. Sen jälkeen ei mikään. Ei olla vielä kihloissa, eikä Anniella ei ole kahta miestä. Olen jo useamman kerran kirjoittanut, että Kössi on poistunut joukostamme. Hän vetelee nyt taivaallisia viinoja ja ketjupolttajan henkosia siellä jossain…On kyllä epäreilua, että joillakin maahanmuuttajilla on näin vaikeaa, kun taas esim. "Annie" on onnistunut pääsemään Suomeen ja saamaan "Setiksen" mukaan pysyvän oleskeluluvan, vaikka Annie ei ole virallisesti töissä (vain tämän "Kössin" jonkinlainen hoitaja/puoliso), ja nyt hän on kaiken lisäksi mennyt Setiksen kanssa kihloihin, eli hänellä on kaksi miestä ja toinen filippiiniläinen taas on eriarvoisessa asemassa ja ihan oikeusministeri Meri torjuu avioliiton pätevyyden.. Surullista.
Sori vaan prinsessaSetis vois hönkiä mun haarukkaan.
Tuleeko Annie sun pelitreeneihinkin mukaan...?Sori vaan prinsessa, mutta Setis ”joutuu” tekemään tässä taas ”johnnyappleseedit”. Annie on ainoa nainen, jonka kanssa haluan viettää aikaani. Meillä menee kyllä tosi hyvin, viihdytäänkin aivan erinomaisen erinomaisesti yhdessä.
Aasialaisavintolassahan alkukesällä tuttu thaikku-aspa esitteli minut neljälle ihqulle thaikku-sinkulle, kaikki suomalaismiestä vailla, sanoin vaan läpällä että voisin ottaa heidät kaikki
Ai että kun elämä on nestori-iässäkin tosi laiffia
Setistä pyydettiin muuten asiantuntijatehtäviin hiljattain, ja olin iloisesti yllättynyt kun Annie halusi tulla sinne mukaan, vaikka oli 10 tunnin reissu. Samoin kuin parille luontoretkellekin halusi tulla. Yöpymiset mun veneessä ja toinen teltassa.
Eli me ollaan nyt kuin paita ja peppu
Saat ottaa joitain vuosia pois tuosta. Katsos kun Kössi oli niin jäärä, ettei suostunut viemään Annieta kielikurssille, tai juuri muuallekaan, paitsi suhteen alkuvaiheessa tekivät ulkomaan matkan, ja pohjoisen reissun Suomessa.Eikö hän 10 vuodessa ole oppinut kieltä?
Kyllä tulee, kunhan ne alkavat syksymmällä. Kaveri-setämiehillä voi olla hieman keskittymisvaikeuksiaTuleeko Annie sun pelitreeneihinkin mukaan...?
Kai nyt telkkaria sai katsoa? Edes selkokieliset uutiset...Saat ottaa joitain vuosia pois tuosta. Katsos kun Kössi oli niin jäärä, ettei suostunut viemään Annieta kielikurssille, tai juuri muuallekaan, paitsi suhteen alkuvaiheessa tekivät ulkomaan matkan, ja pohjoisen reissun Suomessa.
Osaa kyllä puhua jonkin verran, kun on oma-alotteisesti opiskellut nettikursseilla.
Yksi huonompia yhdistelmiä on olla tyhmä ja itsevarma ja olla tietämätön tyhmyydessään.
Kai nyt telkkaria sai katsoa? Edes selkokieliset uutiset...
Surullista. Toivottavasti sinä nyt sitten viet Annien kielikurssille, jos nainen on niin lapanen, ettei itse osaa mennä.Saat ottaa joitain vuosia pois tuosta. Katsos kun Kössi oli niin jäärä, ettei suostunut viemään Annieta kielikurssille, tai juuri muuallekaan, paitsi suhteen alkuvaiheessa tekivät ulkomaan matkan, ja pohjoisen reissun Suomessa.
Osaa kyllä puhua jonkin verran, kun on oma-alotteisesti opiskellut nettikursseilla.
Kössi on poistunut joukostamme. Hän vetelee nyt taivaallisia viinoja ja ketjupolttajan henkosia siellä jossain…
Missasit taas pointin. Moni harjoittelee kieltä just selkokielisten uutisten kanssa. Käyttävät sitä myös kielikursseilla. . Eli katsokaapa yhdessä vaikka AreenastaHeillä oli kyllä ihan kunnon iso telkku, muttei kumpikaan sitä katsellut. Nettiä käyttivät ahkerasti, ja olivat ajan tasalla maailman tapahtumista.
Taas on joltain jäänyt läksyt lukematta. Julkisia kun ei ole, eikä autokouluun ole ennen päästetty, eikä suostuttu viemään, niin minkäs teet?Surullista. Toivottavasti sinä nyt sitten viet Annien kielikurssille, jos nainen on niin lapanen, ettei itse osaa mennä.
Missasit taas pointin. Pohjaa ei ole niin paljoa, että ymmärtäisi siitä mitään.Missasit taas pointin. Moni harjoittelee kieltä just selkokielisten uutisten kanssa. Käyttävät sitä myös kielikursseilla. . Eli katsokaapa yhdessä vaikka Areenasta
Rumasti sanottu. Ei meistä kumpikaan ole toivonut hänen kuolemaansaNo tämä on mennyt ohi, kun en nyt sinun kirjoituksiasi niin ahkerasti lue.
….Tai no, te taidatte olla ihan tyytyväisiä. Tuleeko perinnöstä riitaa omaisten kanssa?
Onneksi en ole tyhmä....Yksi huonompia yhdistelmiä on olla tyhmä ja itsevarma ja olla tietämätön tyhmyydessään.
Rumasti sanottu. Ei meistä kumpikaan ole toivonut hänen kuolemaansa
Helsingin Uutisissa, jos oikein muistan, oli tänä kesänä monen sivun juttu selkokielellä. Olin hurmiossa, kun Ranskan presidentti puhui Yle aamussa ranskaa. Hyvä, että aikoinaan innostuin opiskelemaan ranskaa lukion jälkeen. Lukiossa kaverini sanoivat, että ranskan kieli sopisi minulle. Pyh silloin tuumasin. Ajattelin vielä perehtyä yhteen uuteen kieleen. Palautan kirjastoon paksun kirjan, jonka lukeminen vei enemmän aikaa toisella kotimaisella. Kirja on tietokirja, ja sisältää paljon erikoissanastoa lähinnä luonnosta.Missasit taas pointin. Moni harjoittelee kieltä just selkokielisten uutisten kanssa. Käyttävät sitä myös kielikursseilla. . Eli katsokaapa yhdessä vaikka Areenasta
Miten se sanavarasto itsekseen karttuu.... edelleen selkokieliset uutiset. Siinä on toistoa ja helppoja sanoja.Missasit taas pointin. Pohjaa ei ole niin paljoa, että ymmärtäisi siitä mitään.
Siksi pitää sanavarastoa ensin kasvattaa reilusti.
Mutta odottanut kuitenkin. Teillähän oli niin paljon suunnitelmia "sitku""Rumasti sanottu. Ei meistä kumpikaan ole toivonut hänen kuolemaansa
Jäi sanomatta että on jo ilmoittautunut ja Setis tietysti vie.Surullista. Toivottavasti sinä nyt sitten viet Annien kielikurssille, jos nainen on niin lapanen, ettei itse osaa mennä.
Ei tosiaan kartu itsestään, tutustu nettitarjontaan. Hyvin opettavaisia ja monipuolisia ovat.Miten se sanavarasto itsekseen karttuu.... edelleen selkokieliset uutiset. Siinä on toistoa ja helppoja sanoja.
Selkokieliset voi katsoa myös netistä ja hän varmasti saa kotiläksynä käskyn katsoaEi tosiaan kartu itsestään, tutustu nettitarjontaan. Hyvin opettavaisia ja monipuolisia ovat.