V
vierailija
Vieras
Ei kun myötähäpeä jos muija pitää ottaa mukaan miesten höntsöpelaamiseenkintuliko sulla jo intotippa kalsareihin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kun myötähäpeä jos muija pitää ottaa mukaan miesten höntsöpelaamiseenkintuliko sulla jo intotippa kalsareihin?
Kannattaisi joskus poistua sieltä peräkammarista ihmisten ilmoille. Varsinkin heinäkuun ja elokuunkin lämpimiin aikoihin on näkynyt miellyttävän paljon viehkeitä naisia niukoissa kesähepenissään.Annie pukeutuu minimaalisesti ja avaa vielä paitansa napit ja sitten on muka julkeaa tuijottaa.... ei hän itseään varten niin pukeudu tai siis jätä pukematta
Sinulla on valikoiva muistiEi kun myötähäpeä jos muija pitää ottaa mukaan miesten höntsöpelaamiseenkin
Entä jos ne miehet katsoivatkin Setistä? Miettivät, että mistä peräkammarin poika on postimyyntinaisen tilannut? Kun ei saa livenä pokattua naista itselleen.Kannattaisi joskus poistua sieltä peräkammarista ihmisten ilmoille. Varsinkin heinäkuun ja elokuunkin lämpimiin aikoihin on näkynyt miellyttävän paljon viehkeitä naisia niukoissa kesähepenissään.
Kaikkihan he haluavat herättää huomiota, vaikka osa väittääkin pukeutuvansa ’vain itseään varten”
Ei Setiskään voi olla ihailematta muiden naisten kauneutta/seksikkyyttä, mutta on suuri ero tyyleissä. Normaali vilkaisu ohimennen tai parinkymmenen minuutin jatkuva tökerön tyylitön toljotus. Ja vielä kun oman vaimon olan yli kuolataan katseella. Eikä tuo todellakaan ollut ensimmäinen kerta. Lounaspaikoissa varsinkin tähän ollaan törmätty usein. Se on niin vaivaannuttavaa, että hän itse paikan jossa voi katsella seinään.
Et muuten muistanut lainata Annien sanoja, ”it’s fashion” kun avaa yhden napin lisää
Keikistellä puolapuillaSinulla on valikoiva muisti
Ensinnäkään hän ei halua jäädä yksin moneksi tunniksi, ja johan mainitsin että hänellä on mahdollisuus harrastaa omaa liikuntaa samassa salissa samaan aikaan.
Voin hyvin kuvitella kuinka Setiksen pää pyörii kuin pöllöllä kun katselee katsellaanko heitä. Ylpeänä näyttelee palkintoaan ja taatusti harmistuisi jos heitä ei kukaan huomaisiEntä jos ne miehet katsoivatkin Setistä? Miettivät, että mistä peräkammarin poika on postimyyntinaisen tilannut? Kun ei saa livenä pokattua naista itselleen.
Suosittelen sinulle käyntiä Instrulle tms. silmiäsi tutkituttamaan. Katsot varmasti kieroon kun tuollaisen onnettoman teorian esität.Entä jos ne miehet katsoivatkin Setistä? Miettivät, että mistä peräkammarin poika on postimyyntinaisen tilannut? Kun ei saa livenä pokattua naista itselleen.
Arvon kade-Kaapo rekkautuu niin saat paluuposissa kokovartalokuvan (kasvot ei tunnistettavissa) kauniista ”puutteestani”On kyseessä mikä tahansa ketju, niin tämän Neiti Setiksen täytyy tulla jauhamaan potaskaa jostain Anniesta. Antaa vahvasti kuvan Neiti Setiksen tilanteesta:
Siitä puhe, mistä puute.
Aika ristiriitaista. Ei sais tuijottaa mutta olet valmis lähettämään hänen kuviaan tuntemattomilleArvon kade-Kaapo rekkautuu niin saat paluuposissa kokovartalokuvan (kasvot ei tunnistettavissa) kauniista ”puutteestani”
Ihan luonnollista laittaa tunnistamaton kuvatodiste vartalosta palstapoliisille, joka reppana epäilee kaikkea ja kateellisena valehtelee kokoajan…Aika ristiriitaista. Ei sais tuijottaa mutta olet valmis lähettämään hänen kuviaan tuntemattomille
Voi sinua reppanaa, mene joskus liikuntahalliin niin näet mitä kaikkia vaihtoehtoja siellä onKeikistellä puolapuillaomaa liikuntaa. Eikö Anniella ole yhtään ystävää. Jos on noin läheisriippuvainen
Olihan hänellä netti kuitenkin käytössäVoi sinua reppanaa, mene joskus liikuntahalliin niin näet mitä kaikkia vaihtoehtoja siellä on
Muistisi pätkii taas, Kössi on sitonut Annieta aikalailla, omaishoitaja kun oli. Julkiset ei liiku, ajokorttia ei ole (syksymmällä on), niin teoriassakaan ei olisi päässyt ihmisten ilmoille lähikaupunkiin.
Kahteen lähinaapuriin hän sentään tutustui, ollaan kävelymatkan päässä.
Neuvo Annieta pukemaan vähän enemmän kun hän varmaan tulee mukaasiKeksi nyt jotain tähdellistä tekemistä, itse poistun kohtapuoliin raivaushommiin tontilleni vesistön äärelle.
Korvaako netti sinulla ihmiskontaktit irl?Olihan hänellä netti kuitenkin käytössä
Ei ollenkaan luonnollistaIhan luonnollista laittaa tunnistamaton kuvatodiste vartalosta palstapoliisille, joka reppana epäilee kaikkea ja kateellisena valehtelee kokoajan…
Sanoo POLIISI itseEi ollenkaan luonnollista
Sitä kautta voi luoda ihmiskontakteja. Yleensä sitä juttelee jonkun kanssa eikä pelkän koneenKorvaako netti sinulla ihmiskontaktit irl?
Niin me taitaa oikeatkin poliisit sanoa. Ei kannata lähetellä kuvia kelle sattuu...Sanoo POLIISI itse
Mikset tapaa ihmisiä luonnossa? Pelkäätkö kohtaamisia?Sitä kautta voi luoda ihmiskontakteja. Yleensä sitä juttelee jonkun kanssa eikä pelkän koneen
Öö... minulla on ystäviä. Anniella ei. Minä pääsen pois kotoa, Annie ei päässytMikset tapaa ihmisiä luonnossa? Pelkäätkö kohtaamisia?
Eipäs valehdella taas. Kössin ”vankilassa” ollessaan hän pääsi tapaamaan joitain naapureita, kahden kanssa ystävystyi. Setis se onnellisempiÖö... minulla on ystäviä. Anniella ei. Minä pääsen pois kotoa, Annie ei päässyt