olen 26 vuotias mies eikä ikäiseni naiset vastaa minulle treffipalstoilla. Missä vika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Annie pukeutuu minimaalisesti ja avaa vielä paitansa napit ja sitten on muka julkeaa tuijottaa.... ei hän itseään varten niin pukeudu tai siis jätä pukematta
Kannattaisi joskus poistua sieltä peräkammarista ihmisten ilmoille. Varsinkin heinäkuun ja elokuunkin lämpimiin aikoihin on näkynyt miellyttävän paljon viehkeitä naisia niukoissa kesähepenissään.

Kaikkihan he haluavat herättää huomiota, vaikka osa väittääkin pukeutuvansa ’vain itseään varten” 😅

Ei Setiskään voi olla ihailematta muiden naisten kauneutta/seksikkyyttä, mutta on suuri ero tyyleissä. Normaali vilkaisu ohimennen tai parinkymmenen minuutin jatkuva tökerön tyylitön toljotus. Ja vielä kun oman vaimon olan yli kuolataan katseella. Eikä tuo todellakaan ollut ensimmäinen kerta. Lounaspaikoissa varsinkin tähän ollaan törmätty usein. Se on niin vaivaannuttavaa, että hän itse paikan jossa voi katsella seinään.

Et muuten muistanut lainata Annien sanoja, ”it’s fashion” kun avaa yhden napin lisää 😍

😄

Kannattaisi joskus poistua sieltä peräkammarista ihmisten ilmoille. Varsinkin heinäkuun ja elokuunkin lämpimiin aikoihin on näkynyt miellyttävän paljon viehkeitä naisia niukoissa kesähepenissään.

Kaikkihan he haluavat herättää huomiota, vaikka osa väittääkin pukeutuvansa ’vain itseään varten”

Ei Setiskään voi olla ihailematta muiden naisten kauneutta/seksikkyyttä, mutta on suuri ero tyyleissä. Normaali vilkaisu ohimennen tai parinkymmenen minuutin jatkuva tökerön tyylitön toljotus. Ja vielä kun oman vaimon olan yli kuolataan katseella. Eikä tuo todellakaan ollut ensimmäinen kerta. Lounaspaikoissa varsinkin tähän ollaan törmätty usein. Se on niin vaivaannuttavaa, että hän itse paikan jossa voi katsella seinään.

Et muuten muistanut lainata Annien sanoja, ”it’s fashion” kun avaa yhden napin lisää
Entä jos ne miehet katsoivatkin Setistä? Miettivät, että mistä peräkammarin poika on postimyyntinaisen tilannut? Kun ei saa livenä pokattua naista itselleen.

Entä jos ne miehet katsoivatkin Setistä? Miettivät, että mistä peräkammarin poika on postimyyntinaisen tilannut? Kun ei saa livenä pokattua naista itselleen.
Suosittelen sinulle käyntiä Instrulle tms. silmiäsi tutkituttamaan. Katsot varmasti kieroon kun tuollaisen onnettoman teorian esität.

Taas muistisi pätkii, mehän tavattiin kylätiellä jo vuosia sitten, ja Annie pyysi heti minua FB - kaverikseen 🥰

Siitä se sitten lähti 💕

On kyseessä mikä tahansa ketju, niin tämän Neiti Setiksen täytyy tulla jauhamaan potaskaa jostain Anniesta. Antaa vahvasti kuvan Neiti Setiksen tilanteesta:

Siitä puhe, mistä puute.
Arvon kade-Kaapo rekkautuu niin saat paluuposissa kokovartalokuvan (kasvot ei tunnistettavissa) kauniista ”puutteestani” 😍

🤣

Aika ristiriitaista. Ei sais tuijottaa mutta olet valmis lähettämään hänen kuviaan tuntemattomille
Ihan luonnollista laittaa tunnistamaton kuvatodiste vartalosta palstapoliisille, joka reppana epäilee kaikkea ja kateellisena valehtelee kokoajan…

Kauniita kasvojaan ja hiuksiaanhan he enimmäkseen katsoo lounaspöydässä. Kävellessään tietysti säihkysääriään ja reisiään 🥰 Toki niin minäkin 😇

Keksi nyt jotain tähdellistä tekemistä, itse poistun kohtapuoliin raivaushommiin tontilleni vesistön äärelle.

Keikistellä puolapuilla 😀 omaa liikuntaa. Eikö Anniella ole yhtään ystävää. Jos on noin läheisriippuvainen
Voi sinua reppanaa, mene joskus liikuntahalliin niin näet mitä kaikkia vaihtoehtoja siellä on 🙄

Muistisi pätkii taas, Kössi on sitonut Annieta aikalailla, omaishoitaja kun oli. Julkiset ei liiku, ajokorttia ei ole (syksymmällä on), niin teoriassakaan ei olisi päässyt ihmisten ilmoille lähikaupunkiin.

Kahteen lähinaapuriin hän sentään tutustui, ollaan kävelymatkan päässä.

Voi sinua reppanaa, mene joskus liikuntahalliin niin näet mitä kaikkia vaihtoehtoja siellä on

Muistisi pätkii taas, Kössi on sitonut Annieta aikalailla, omaishoitaja kun oli. Julkiset ei liiku, ajokorttia ei ole (syksymmällä on), niin teoriassakaan ei olisi päässyt ihmisten ilmoille lähikaupunkiin.

Kahteen lähinaapuriin hän sentään tutustui, ollaan kävelymatkan päässä.
Olihan hänellä netti kuitenkin käytössä

Öö... minulla on ystäviä. Anniella ei. Minä pääsen pois kotoa, Annie ei päässyt
Eipäs valehdella taas. Kössin ”vankilassa” ollessaan hän pääsi tapaamaan joitain naapureita, kahden kanssa ystävystyi. Setis se onnellisempi 🥰

Kaverit on Filippiineillä, ja lähiaikoina meille tulee kylään tusinan verran heikäläisiä. Pariskuntia lapsineen. Annie ystävystyi samantien molempiin sikäläisiin työntekijöihin, kun hän oli hiljattain kampaajalla.

Setikseltäkin kysyivät, että ”Can also we be friends” Ja tottakai me voidaan 🥰Lämmitän heille saunan silloin.

Yhteistyössä