Eilen ei tullut pyyhkiessä mitään, vain pieni ruskeaan viittava tuhru pikkuhousunsuojassa, aamulla ei mitään ja silloin reilu tunti sitten kirkasta verta pyyhkiessä, pikkuhousunsuoja puhdas. Tossa lounaalla ollessa tuijotin vain ikkunasta ulos ja kävin tätä lävitse. Että osa itsestä uskoo että tämä oli nyt vain joku hassu sattuma ja raskaus jatkuu, mutta se realisti-minä ajattelee, että tässä kävi nyt samoin kuin viimeksi: raskaus mennyt kesken ja nyt alkaa hidas kohdunseinämien alasajo, sikiö tulee ulos ja sitten avautuu hanat.
Juuri aamulla katsoin, että milloin sitä voisi jäädä äitiyslomalle. Elämä on kornia.
Juuri aamulla katsoin, että milloin sitä voisi jäädä äitiyslomalle. Elämä on kornia.