Mitä itse tekisit jos lääkäri sanoisi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Litalgin-lääkkeen poisvedon syynä on sen vakavat haittavaikutukset, jotka ovat olleet tiedossa jo pitkään. Lääkkeen on havaittu muun muassa aiheuttavan agranulosytoosia eli jyvässolukatoa. Jyvässolut ovat tärkeitä soluja elimistön luonnollisessa immuniteetissa."

QUOTE="vierailija, post: 35120592"]
Ei vaan syistä ja itse MRSA-bakteerista.
hyvä.

Muuan lääkäri sanoi et kaikilla on divertikkeleitä. Ja määräsi kahdet antibiootit. Niistä kyllä tuli hirveän sairaaksi. Ja se on käytäntö.
[/QUOTE]
Montakohan tuo on ehtinyt "hoitaa" 20 vuoden aikana?

"Sydäninfarkti voikin olla infektio

Tampereen ja Oulun yliopistoissa tehdyn tutkimuksen mukaan sydäninfarkti voikin olla infektiosairaus.

Tutkimus paljasti, että sepelvaltimotaudissa kolesterolia sisältävän sepelvaltimoahtauman sisälle kehittyy vuosien tai jopa vuosikymmenten aikana bakteerien muodostama hyytelömäinen ja oireeton biofilmi.

Professori Pekka Karhusen mukaan tähän asti on oletettu, että tulehduksen käynnistää ainoastaan hapettunut "huono" kolesteroli, jonka elimistö tunnistaa vieraaksi rakenteeksi."-tvt tv s 110-

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
"Sydäninfarkti voikin olla infektio

Tampereen ja Oulun yliopistoissa tehdyn tutkimuksen mukaan sydäninfarkti voikin olla infektiosairaus.

Tutkimus paljasti, että sepelvaltimotaudissa kolesterolia sisältävän sepelvaltimoahtauman sisälle kehittyy vuosien tai jopa vuosikymmenten aikana bakteerien muodostama hyytelömäinen ja oireeton biofilmi.

Professori Pekka Karhusen mukaan tähän asti on oletettu, että tulehduksen käynnistää ainoastaan hapettunut "huono" kolesteroli, jonka elimistö tunnistaa vieraaksi rakenteeksi."-tvt tv s 110-
Kerrankin hyvä lainaus, mutta et laittanut linkkiä. Tässä:
Tampereen yliopiston tiedote samasta asiasta:

Itse asia ei yllättänyt. Sydäninfarktit ja kakkostyypin diabetes ovat bakteerien aiheuttamia tulehduksia, eivät seurausta rasvan syömisestä.

Herkullista possua kambodžalaiseen tapaan

Viimeksi muokattu:
Ei meillä ole sieniä ja jos pihalla jotain näkyy, jätetään rauhaansa.
Mulla on ollut lapsena munuaistulehdus, joka on luonnollisestikin pakottanut kiinnostumaan monista asioista. Silloin ei ollut dialyysejä eikä elinsiirtojakaan.

Yhteistyössä