Mistä johtuu Purran lähes psykoottinen ilme ministeriaitiossa viikosta ja kuukaudesta toiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun ääneni persuaikana vihasivat kristinuskoa ja jeesusta. Suhtautuminen ei ollut neutraali. Psykoottinen olin varmasti joidenkin mielestä. Olin äärioikeistolainen. Käytin huumeita.

Purra on hurmiossa. Työn imussa ja flow tilassa.
Leikataan, leikataan, leikataan sieltä ja täältä vähän leikataan.

Tiedätte itsekin sen fiiliksen, kun on saanut jotain esim. kaappeja/laatikoita siivotuksi ja näkee kättensä työt ja haluaa siivota ihan kaiken muutkin laatikot siltä istumalta.
Tai rupeaa heittelemään roskiin/kirppikselle vanhoja vaatteita, siinä lähtee samalla kaikenlaista muutakin, joka ei ole välttämättä niin suunniteltua eikä aina järkevääkään. Mutta siistiä tulee ja tilaa.

Johtuu siitä, että vasentuneet näkevät, mitä haluavat nähdä.
Vaikuttaa siltä, että Rummo-pastailijan kannattaa vaihtaa trollihomma
Johonkin sopivampaan. Et sinä tule koskaan pärjäämään vanhojen luumujen möyhentämällä palstalla.
Apropoo. Miltähän tuntuu modernien ihmisorjien hyväksikäyttäjistä illan A-studion jälkeen? Jos olisin persu, kirjoittaisin mamujen hyväksikäytöstä, ja lopettaisin mamujen ja palstan mammojen kurnuutuksen.

Vaikuttaa siltä, että Rummo-pastailijan kannattaa vaihtaa trollihomma
Johonkin sopivampaan. Et sinä tule koskaan pärjäämään vanhojen luumujen möyhentämällä palstalla.
Apropoo. Miltähän tuntuu modernien ihmisorjien hyväksikäyttäjistä illan A-studion jälkeen? Jos olisin persu, kirjoittaisin mamujen hyväksikäytöstä, ja lopettaisin mamujen ja palstan mammojen kurnuutuksen.
Näköjään palstapastailijalta on jäänyt viestini huomiotta, koska aika aamulla on tärvääntynyt Sanna Ukkolan viestin lukemiseen ja linkitykseen.
Yle aamussa puhutaan koronan hännästä.
Sain tietää, että ikäryhmässäni kokronarokotetaan vain vakavaa sairautta sairastavat. Otan siis vain influenssarokotuksen.

Sain tietää tänään ”palstahännästäni”. että hän loikkasi ykskaks yllättäen virtuaalisesti persuista vasemmistoon.
Iso uhraus siitä, että sai tylyttää satunnaista nettikirjoittajaa.

Yhteistyössä