Ennen täälläkin oli Mummeliisat ja muut..yhteisö!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Monipuolinen keskustelu aiheuttaa mielipahaa.
Selasin uutisia. Jaakko ja Teppo ”rikkoivat hiljaisuuden” (puhkikulunut klisee) ja julkaisivat yllätyksen.
Duosta tulee aina mieleen yksi heila, jonka autossa soi kaksikon sen aikainen hitti. Reilu viikko sitten S-Marketissa soi Hän on mun hän on mun lökäpöksyni mun, ujo laiha ja muutenkin arka. Sitten soitto hiljeni, ja väliin mainostettiin jotain vihannesta. Tuokin laulu toi mieleen ihania muistoja. Luultavasti lauloin sitä usein Tuhnikselle, joka ei vielä siihen aikaan lähtenyt huonoille teille.

Selasin uutisia. Matti ja Teppo ”rikkoivat hiljaisuuden” (puhkikulunut klisee) ja julkaisivat yllätyksen.
Duosta tulee aina mieleen yksi heila, jonka autossa soi kaksikon sen aikainen hitti
”Mä joka päivä töitä teen”.
Reilu viikko sitten S-Marketissa soi Hän on mun hän on mun lökäpöksyni mun, ujo laiha ja muutenkin arka. Sitten soitto hiljeni, ja väliin mainostettiin jotain vihannesta. Tuokin laulu toi mieleen ihania muistoja. Luultavasti lauloin sitä usein Tuhnikselle, joka ei vielä siihen aikaan lähtenyt huonoille teille./korjaus ja lisäys

Aloitin pari viikkoa sitten ketjun aiheesta mitä kukkasipuleita kannattaa kylvää syksyllä. Aluksi oli asiallista keskustelua mutta sitten keskusteluun saapui häirikkö joka syytteli kaikkia persuiksi ja jaaritteli kaunareista. Pyysin häntä keskustelemaan ketjun aiheesta niin nimitteli minua pastansyöjäksi ja ilmiantoi ketjun modelle. Monessa ketjussa näyttää käyvän samalla tavalla.

Aloitin pari viikkoa sitten ketjun aiheesta mitä kukkasipuleita kannattaa kylvää syksyllä. Aluksi oli asiallista keskustelua mutta sitten keskusteluun saapui häirikkö joka syytteli kaikkia persuiksi ja jaaritteli kaunareista. Pyysin häntä keskustelemaan ketjun aiheesta niin nimitteli minua pastansyöjäksi ja ilmiantoi ketjun modelle. Monessa ketjussa näyttää käyvän samalla tavalla.
Höpö höpö

Kun tätä palstaa seuraa, välillä tuntuu ettei täällä ole kuin korkeintaan kolme Niuvanniemen potilasta kuluttamassa aikaansa odotellen seuraavaa lääkeannosta.
Joku aloittaa ihan asiallisen ketjun esim. ilmalämpöpumpuista (ehkä gerillamainontaa) mutta muutaman vistein jälkeen keskustelu valuu viemäriin viesteillä äitis oli, linkki, xxx on xxx.
Mietityttää mikä teidän "keskustelijoiden" ikärakenne oikein on, 10-14?

Kun tätä palstaa seuraa, välillä tuntuu ettei täällä ole kuin korkeintaan kolme Niuvanniemen potilasta kuluttamassa aikaansa odotellen seuraavaa lääkeannosta.
Joku aloittaa ihan asiallisen ketjun esim. ilmalämpöpumpuista (ehkä gerillamainontaa) mutta muutaman vistein jälkeen keskustelu valuu viemäriin viesteillä äitis oli, linkki, xxx on xxx.
Mietityttää mikä teidän "keskustelijoiden" ikärakenne oikein on, 10-14?

👍

Niinhän sä väität. Jos koko ketju on poistettu, niin on siinä muutkin sitten sekoilleet. Ölinäketjukin on saanut olla
Luultavasti Ölinä, Lepa ym. ketjujen nostelija on trion kehari.
Hänellä on hyvin jumittuneet ajatukset ja siivoton kielenkäyttö.
Lisää löylyä hänen kiukaalle heittävät trion kaksi muuta pölhöä S-S ja omenapuutarhuri. En ole juoppo, liiman haistelija, peukun käyttäjä, ja nautin työeläkettä. Mutta eihän nämä faktat heidän päähän tartu ja mahdu.
Siperiaan joutaisivat kaikki kolme ensimmäisellä itärajalta lähtevällä junalla.

Luultavasti Ölinä, Lepa ym. ketjujen nostelija on trion kehari.
Hänellä on hyvin jumittuneet ajatukset ja siivoton kielenkäyttö.
Lisää löylyä hänen kiukaalle heittävät trion kaksi muuta pölhöä S-S ja omenapuutarhuri. En ole juoppo, liiman haistelija, peukun käyttäjä, ja nautin työeläkettä. Mutta eihän nämä faktat heidän päähän tartu ja mahdu.
Siperiaan joutaisivat kaikki kolme ensimmäisellä itärajalta lähtevällä junalla.
Nettivinkattu poliisille vihapuhe kehitysvammaisia kohtaan. Olisi korkea aika opetella nettietiketti.

Nettivinkattu poliisille vihapuhe kehitysvammaisia kohtaan. Olisi korkea aika opetella nettietiketti.
Mutta kun asia on ilmiselvä. Ei asioitaan vastuullisesti hoitava kirjoita noin raskaita syytöksiä kenestäkään. Tämä touhu on loputtava. Kyllä minä kestän netissä henkisen pieksämisen, mutta joku heikompi saattaa joutua pitkälle sairaslomalle ja masennuslääkitykselle.

Mutta kun asia on ilmiselvä. Ei asioitaan vastuullisesti hoitava kirjoita noin raskaita syytöksiä kenestäkään. Tämä touhu on loputtava. Kyllä minä kestän netissä henkisen pieksämisen, mutta joku heikompi saattaa joutua pitkälle sairaslomalle ja masennuslääkitykselle.
Luuletko vuonna 2025 olevan ok haukkua erimielisiä kehareiksi? Sinusta tulee vauvat elämän koulu vibat. Häpeä jos osaat.

Siitä vaan. On todella törkeää nimitellä kirjoittajien tuntemattomia lapsia kehareiksi vaikka itse ehkä olet sellainen kirjoituksistasi päätellen. Sinulla ei ole mitään pidäkkeitä ja kontrollia suodattaa ajatuksiasi. Ladot kaiken ruutuun mitä päähäsi pälkähtää.
Olet prototyyppi Minja Koskelan maalittajista.
Muista välillä kohkatessasi kurkistaa peiliin. Et elä niinkuin opetat.

Siitä vaan. On todella törkeää nimitellä kirjoittajien tuntemattomia lapsia kehareiksi vaikka itse ehkä olet sellainen kirjoituksistasi päätellen. Sinulla ei ole mitään pidäkkeitä ja kontrollia suodattaa ajatuksiasi. Ladot kaiken ruutuun mitä päähäsi pälkähtää.
Olet prototyyppi Minja Koskelan maalittajista.
Itsepä näytit aloittaneen tuon kehareiksi haukkumisen. Opettele käyttäytymään.

Itsepä näytit aloittaneen tuon kehareiksi haukkumisen. Opettele käyttäytymään.
Otin mallia asialliselta vaikuttaneelta kirjoittajalta. Hänen viestissä ei ole mitään moitittavaa.
Sääli äitejä, joiden jo aikuisen ikäiset pojat ovat Minja Koskelan maalittajia.
Ei hävyttömyyksiä laukovien eväillä pitkälle potkita. Luultavasti sama sakki tukkii tätä palstaa. Viestinsä ovat täysin samanlaista settiä.
Käytän jatkossa Rummo-jankkaajasta nimeä Marko. Surku saman nimisiä kaimoja.

Otin mallia asialliselta vaikuttaneelta kirjoittajalta. Hänen viestissä ei ole mitään moitittavaa.
Sääli äitejä, joiden jo aikuisen ikäiset pojat ovat Minja Koskelan maalittajia.
Ei hävyttömyyksiä laukovien eväillä pitkälle potkita. Luultavasti sama sakki tukkii tätä palstaa. Viestinsä ovat täysin samanlaista settiä.
Käytän jatkossa Rummo-jankkaajasta nimeä Marko. Surku saman nimisiä kaimoja.
No niin. Oppiipa Rummo-jankkaaja olemaan.

Yhteistyössä