V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sun lukiossa ei näemmä opetettu kirjoittamaan sanaa "suomalaiset" pienellä alkukirjaimella, myös sana "perussuomalaiset" kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella, 45-vuotiaana on oikein ja virkkeen loppuun tulee piste (.).Siinä missä Suomalaiset ovat käyneet tämän aiheen läpi lukiossa, Perussuomalaiset lukee tästä otsikon 45 vuotiaana ja postaa sen someen kauhuemojilla
Pitääkö nykyään selvitä lukioon asti, että oppii noi jutut? Mulle ne opetettiin jo kansakoulun toisella luokalla.Sun lukiossa ei näemmä opetettu kirjoittamaan sanaa "suomalaiset" pienellä alkukirjaimella, myös sana "perussuomalaiset" kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella, 45-vuotiaana on oikein ja virkkeen loppuun tulee piste (.).
Wanhan hywän ajan kansakouluissa oppilailta vaadittiin osaamista. Jos et osannut jäit luokalle. Peruskoulussa pääsee luokalta vaikka ei osaisi vaadittavia asioita.Pitääkö nykyään selvitä lukioon asti, että oppii noi jutut? Mulle ne opetettiin jo kansakoulun toisella luokalla.
Jos pisteen laittaa, kursori sotkee koko kappaleen. Mistä se juontuu/johtuu?Sun lukiossa ei näemmä opetettu kirjoittamaan sanaa "suomalaiset" pienellä alkukirjaimella, myös sana "perussuomalaiset" kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella, 45-vuotiaana on oikein ja virkkeen loppuun tulee piste (.).
Nii mullekkiPitääkö nykyään selvitä lukioon asti, että oppii noi jutut? Mulle ne opetettiin jo kansakoulun toisella luokalla.
Joskus ”kumpuaa”Jos pisteen laittaa, kursori sotkee koko kappaleen. Mistä se juontuu/johtuu?
Ikävä kyllä olet oikeassa.Wanhan hywän ajan kansakouluissa oppilailta vaadittiin osaamista. Jos et osannut jäit luokalle. Peruskoulussa pääsee luokalta vaikka ei osaisi vaadittavia asioita.
Se on sitä vasemmistolaista tasapäistämistä.