Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kauheaa kun välillä ehtii vain käydä nopeasti lukemassa ja sitten kun ehtii kirjoittaa on vain uusimmat jutut mielessä!
Mä tosiaan luomuplussasin juuri ennen kuin pääsin aloittamaan HUS mutta suunnitelman (lyhyt kaava) olin jo saanut. Sen mukaan eka ultra kp (/pistospäivä? )5 ja aikaisemmin jos osuu viikonloppuun, eli aikamoinen ero @tasaraha ! Toisaalta saattoi liittyä joko siihen että ennuste huono tai sitten siihen että mulla aika lyhyt kierto, luomuna ovis usein jo kp 11-12.
@näännälle tsemppiä huomiseen ja se oi miten hyvä mieli tuli @Annika88 , onnittelut blastosta! Ja ihana lääkäri joka soitti uudestaan vielä tänään, olisi voinut soittaa vasta huomenna.
Feliciaksessa mulle olisi tehty 3-päiväsen siirto mutta se liittyi vissiin aikatauluun (punktio ma eli 5-päivänen blasto olisi onnistunut la mutta jos olisi ollut hidas su ei enää olisi onnistunut koska klinikka kiinni). No tähän en sitten ikinä päässyt.
joo siitä keskustelusta oli mullekin hyötyä! pitkin stimulaatiota oli aamulimoja mutta tajusin olla liikaa huolestumatta tuon keskustelun ansiosta.Näköjään kirjottelen tänne joka päivä eri vaiheet... Mutta tänään siis kp7, stimulaatiopäivä 6 ja aloitan illalla jarrun, niin aamulla oli vuoto limaista. Niin hetki sittenhän siitä juuri keskusteltiin, ainakin @Annika88 @Keltainenkukka92 @haaveillen ja @Karhurouvanen oli asiaa kommentoinut. Oliko Annikalla pitkä kaava?
Ihanaa, onnea pakkasblastosta <3 <3 <3Ainokainen pääsi blastoksi ja pakkaseen Hyydyin ihan totaalisesti viikon stressin jälkeen. Nyt saa vähän hengähtää onneksi.
4 munasolua on nyt hedelmöittynyt ICSI:llä! Peräti 6 oli ollut kypsiä, vaikka kaksi niistä seitsemästä tyhjennetystä follista oli vain vähän yli 10mm. :O Eli kaikki se järkeily mitä tein edellisen hoidon follitietojen äärellä osoittautui kyllä nyt ihan pätemättömäksi.
Edelleen on optiona siirto saattaa olla lauantaina, jos biologi tuolloin katsoo että se olisi parasta siirtää tuolloin. Siinä tapauksessa asiasta soitetaan la-aamuna. Muuten sitten maanantaina. Jännäilemisiin!