V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minultakin puuttuu nuo edelliset ja sitten vielä ruudun 2.3 alavasen Kyl - 13 Kuo ->kuo+kyl-sanat hieman eri muodossa yhdyssanana on asia, joka tapahtuu kuo jälkeen ruumiille
ja oikeassa laidassa Luo ylös 11 -> ota sinne eväskori mukaan (yhdyssana alkaa luo...)
ja sen vasemmalla Aav ja Vil yhdistävä 9 5 -> yhdistä sanat: aav-genetiiviin
Kun ei vaan tajua...
2,2 yläosa lyö tyhjää
eli Mum...12 -> legendaarinen biletyspaikka Hgin keskustassa, semmonen "tuubi"
Nol 8 -> muusikko, jonka nimen loppuosa on tuo Nol ja alkuosassa kaksi kirjainta kuten toimitusjohtajalla
Tyt 5 4 8 -> edellisen muusikon biisi
Ki..pö... 6 -> käytät hakkua tuolla, kun etsit vaikka timantteja tai kultaa
Mikä tahansa näistä varmaan auttaisi... ? toivottavasti noista apua
Löydetty jo.sama ruutu 2.3 vas ala sa ku 8 so -saisiko kunnon vihjeen
vasen laita keskellä ih 7
Ja heti, kun kysyy, niin löytää itse ratkaisun.1.1 kaakko keskellä kaksi 5-sanaa uupuu, ei vaan tajua, mistä ottaa kiinni.
ap -5 -5-si
No kerro vinkki?Löydetty jo.
Mikä siinä Maj loistaa?Toivottavasti edellisistä vinkeistä apuja
Mun viimeiset puuttuvat (varmaan tosi helppoja, mutta en vaan edelleenkään tajua...)
2.3 pääsanan alla Aav ja Vil yhdistävä 9 5 vinkkinä oli -> yhdistä sanat: aav-genetiiviin
- en saa aavikon genetiiviä tähän mitenkään mahtumaan
Joo, väärä vinkki sulla tuossa, tämä on Aav nimisen yhtyeen kappale
ja
2.1 pääsanan yllä Maj... ja Merk... yhdistävä 10
Mikä siinä Maj loistaa?2.1 pääsanan yllä Maj... ja Merk... yhdistävä 10
Alkuun se mikä siinä loistaa ja loppuu se merk…Mikä siinä Maj loistaa?
Tiedän kyllä, että tätä haeteaan, mutta en keksi enää mitään mitä kokeilla
Tuo olis1.1
mikä pi.. tuo ven 5,2,5 on + mun google ei tollasta löydä
häk 9 wikin täsmennyssivu
vir 5,11
Kiitos, olisnkohan noin kymmenisen kertaa kokeillut tuota sanayhdistelmää....Alkuun se mikä siinä loistaa ja loppuu se merk…
Kiitos kaunisSiinähän tämä valmistui, osaksi näillä vinkeillä täällä.
Isot kiitokset VR:lle tästä, ja kaikista aikaisemmistakin. Olet ollut minun relluhistorian aikana se yksi keltä ammentanut oppia miten ihmeessä relluja ylipäätään laaditaan ja jotenkin saadaan palikoita kasaan.
Kaikkea hyvää jatkossa, parasta mahdollista terveyttä ja toivottavasti vielä intoa/energiaa riittää relaatioihinkin
1.1
mikä pi.. tuo ven 5,2,5 on + mun google ei tollasta löydä -löytyy kun laitat Etelä-Amerikan maan+Ven...+patsas minullakin esti tosi kauan löytää. Se on se jossa on erikoismerkki, mutta tässä jätetään erikoismerkki pois. Itse siis kokeilin sitä monesti, mutta rellu ei hyväksynyt, kun minulla oli siinä í . Eli tavallinen i siihen, niin pitäis mennä.![]()
häk 9 wikin täsmennyssivu
vir 5,11 Tähe ja Rahu