Relaatio 1218

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minultakin puuttuu nuo edelliset ja sitten vielä ruudun 2.3 alavasen Kyl - 13 Kuo
ja oikeassa laidassa Luo ylös 11 ja sen vasemmalla Aav ja Vil yhdistävä 9 5

Kun ei vaan tajua...

Minultakin puuttuu nuo edelliset ja sitten vielä ruudun 2.3 alavasen Kyl - 13 Kuo ->kuo+kyl-sanat hieman eri muodossa yhdyssanana on asia, joka tapahtuu kuo jälkeen ruumiille
ja oikeassa laidassa Luo ylös 11 -> ota sinne eväskori mukaan (yhdyssana alkaa luo...)
ja sen vasemmalla Aav ja Vil yhdistävä 9 5 -> yhdistä sanat: aav-genetiiviin
Kun ei vaan tajua...

sama ruutu 2.3 vas ala sa ku 8 so -saisiko kunnon vihjeen
vasen laita keskellä ih 7

2,2 yläosa lyö tyhjää

eli Mum...12 -> legendaarinen biletyspaikka Hgin keskustassa, semmonen "tuubi"
Nol 8 -> muusikko, jonka nimen loppuosa on tuo Nol ja alkuosassa kaksi kirjainta kuten toimitusjohtajalla
Tyt 5 4 8 -> edellisen muusikon biisi
Ki..pö... 6 -> käytät hakkua tuolla, kun etsit vaikka timantteja tai kultaa

Mikä tahansa näistä varmaan auttaisi... ? toivottavasti noista apua

1.1 kaakko keskellä kaksi 5-sanaa uupuu, ei vaan tajua, mistä ottaa kiinni.
ap -5 -5-si
kun ei näe (kummatkin)

ven 5,2,5 kultainen patsas, löydetty Etelä-Amerikan maasta

Toivottavasti edellisistä vinkeistä apuja

Mun viimeiset puuttuvat (varmaan tosi helppoja, mutta en vaan edelleenkään tajua...)

2.3 pääsanan alla Aav ja Vil yhdistävä 9 5 vinkkinä oli -> yhdistä sanat: aav-genetiiviin
- en saa aavikon genetiiviä tähän mitenkään mahtumaan

ja

2.1 pääsanan yllä Maj... ja Merk... yhdistävä 10

Toivottavasti edellisistä vinkeistä apuja

Mun viimeiset puuttuvat (varmaan tosi helppoja, mutta en vaan edelleenkään tajua...)

2.3 pääsanan alla Aav ja Vil yhdistävä 9 5 vinkkinä oli -> yhdistä sanat: aav-genetiiviin
- en saa aavikon genetiiviä tähän mitenkään mahtumaan
Joo, väärä vinkki sulla tuossa, tämä on Aav nimisen yhtyeen kappale
ja

2.1 pääsanan yllä Maj... ja Merk... yhdistävä 10
Mikä siinä Maj loistaa?

1.1
mikä pi.. tuo ven 5,2,5 on + mun google ei tollasta löydä -löytyy kun laitat Etelä-Amerikan maan+Ven...+patsas
häk 9 wikin täsmennyssivu
vir 5,11 Tähe ja Rahu

Siinähän tämä valmistui, osaksi näillä vinkeillä täällä.
Isot kiitokset VR:lle tästä, ja kaikista aikaisemmistakin. Olet ollut minun relluhistorian aikana se yksi keltä ammentanut oppia miten ihmeessä relluja ylipäätään laaditaan ja jotenkin saadaan palikoita kasaan.
Kaikkea hyvää jatkossa, parasta mahdollista terveyttä ja toivottavasti vielä intoa/energiaa riittää relaatioihinkin ❤

Siinähän tämä valmistui, osaksi näillä vinkeillä täällä.
Isot kiitokset VR:lle tästä, ja kaikista aikaisemmistakin. Olet ollut minun relluhistorian aikana se yksi keltä ammentanut oppia miten ihmeessä relluja ylipäätään laaditaan ja jotenkin saadaan palikoita kasaan.
Kaikkea hyvää jatkossa, parasta mahdollista terveyttä ja toivottavasti vielä intoa/energiaa riittää relaatioihinkin
Kiitos kaunis 😀 Katsotaan nyt kuinka elämä tässä etenee ja palaillaan jos mahdoliista.

- V R -

• Tykkää
Reactions: Steppis
1.1
mikä pi.. tuo ven 5,2,5 on + mun google ei tollasta löydä -löytyy kun laitat Etelä-Amerikan maan+Ven...+patsas minullakin esti tosi kauan löytää. Se on se jossa on erikoismerkki, mutta tässä jätetään erikoismerkki pois. Itse siis kokeilin sitä monesti, mutta rellu ei hyväksynyt, kun minulla oli siinä í . Eli tavallinen i siihen, niin pitäis mennä. :)
häk 9 wikin täsmennyssivu
vir 5,11 Tähe ja Rahu

2.1 Yks 3-10 vasemmalle ja oikeassa alakulmassa Van 7 --- 11 Raj

2.3 SoSa-Rin 8, vasemmassa laidassa Ihm 7 --- 8 Ves

2.4 Pääsanan yläpuolella Met 5 ja aika keskellä Här 10 oikealle

Yhteistyössä