K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole mitään tollaisia puhunut, olevani rikas siis, lähipiiriistä kyllä.
Ja just kirjoitin, että oon tuhlannut liikaakin rahaa joulun takia, tässä vaiheessa myös näyttää siltä, että Slovenian matka jää myöskin haaveeksi rahan riittämiseksi lentojen suhteen, jollei sitten osamaksulla saa. Mutta sekin oli täällä jollekin ongelma, jos oisin menny vaan yhdeksi yöksi. Mitä en tosin kyllä ihan tajua, ne lennot ku kulkee kuitenkin olin siellä minä tai en.

Ja just kirjoitin, että oon tuhlannut liikaakin rahaa joulun takia, tässä vaiheessa myös näyttää siltä, että Slovenian matka jää myöskin haaveeksi rahan riittämiseksi lentojen suhteen, jollei sitten osamaksulla saa. Mutta sekin oli täällä jollekin ongelma, jos oisin menny vaan yhdeksi yöksi. Mitä en tosin kyllä ihan tajua, ne lennot ku kulkee kuitenkin olin siellä minä tai en.
Ketään ei kiinnosta sun rahaongelmat.

Ostin sit kuitenkin niin paljon lahjoja ja muuta, että nyt joutuu laskeen tyyliin joka euron eri korteilta, että vielä riittää raha siihen loheen ja pariin vielä puuttuvaan lahjajuttuun. Enkä voi värjäyttää varmaan ripsiä ja kulmia ennen joulua, kun ei taida riittää rahat. Tosin tietysti Woltin kautta saa ostettua laskulle ja aattona varmaan saan kyllä sit rahaa lahjaksi, että kai tämä tästä.
Ennen joulua? Varmaan alkas olla kiire jo tehdä mitään ennen joulua. Mitä kaikkea oot ostanut, et rahat loppuu kesken? Kiinnostaa, kun itse oon jo useamman vuoden harrastanut minimalisointia ja lopettanut turhanpäiväisen kuluttamisen.

Yhteistyössä