V
vierailija
Vieras
Mene itse takas sinne mummo-discordiisJahas, se on koulut taas kiinni ja teinit täällä meuhkaamassa. Menkää ulos kävelemään. Se tekee hyvää aivoille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mene itse takas sinne mummo-discordiisJahas, se on koulut taas kiinni ja teinit täällä meuhkaamassa. Menkää ulos kävelemään. Se tekee hyvää aivoille.
Saisko tänne sen giffin Boitsun ja Janin pususta?Komposti discord siirtynyt takaisin tänne![]()
No eihän ole, paitsi korkeintaan Jan pakotus.
Aijai !Saisko tänne sen giffin Boitsun ja Janin pususta?![]()
Miks luulet että olen K fani? Osataan me B ja Jan fanitkin täällä sua härnätä
K Johkun kanssaMä olen eniten Kuumaa ja varsinkin Johku fani, mut K ja JO käy myös
Onko jollain tallessa ne hyvät ficcit Janin tatista?
Aika erikoinen harrastus.Poistatan kaiken tällaisen.
Laitan uudestaan kaiken tällaisen.Poistatan kaiken tällaisen.
KännesK Johkun kanssaJoksupellet helvettiin.
K Johkun kanssaJoksupellet helvettiin.
Minä poistin.Pyyntö uusimmasta BoJan matskusta oli jollekulle liikaa.![]()
Yllätys, että Kännesläiset on noin aggressiivisia, vaikka pehmoJohkulla ei oo ees laskeutunu vieläPyyntö uusimmasta BoJan matskusta oli jollekulle liikaa.![]()
Vie se posliiniposki tylsimys muualle. Missä sen muuminreikä on?
Minä tossari sen kyllä poistin, yhtälailla nää Johannes jutut lähtee kanssa.Yllätys, että Kännesläiset on noin aggressiivisia, vaikka pehmoJohkulla ei oo ees laskeutunu vielä
Yllätys, että Kännesläiset on noin aggressiivisia, vaikka pehmoJohkulla ei oo ees laskeutunu vielä
Nyt ei puhuta susta. Aina ei puhuta sustaEn ole Johannes fani. Puolustan Bojania.
Seisoo edelleen? Onkohan se K:n kanssa siisYllätys, että Kännesläiset on noin aggressiivisia, vaikka pehmoJohkulla ei oo ees laskeutunu vielä
Minä tossari sen kyllä poistin, yhtälailla nää Johannes jutut lähtee kanssa.
Kenen kanssa sä nyt siis tappelet?Nyt ei puhuta susta. Aina ei puhuta susta