V
vierailija
Vieras
Höpö höpö.Biisin sanat on kirjoitettu uudestaan tänä vuonna, hyvin voi kertoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Höpö höpö.Biisin sanat on kirjoitettu uudestaan tänä vuonna, hyvin voi kertoa.
He eivät ole Euroviisulegendoja toisin kuin nämä jotka ovat mukana.Miten ovat päätyneet valitsemaan ton kokoonpanon Elämäni biisiin? Miksei siellä ole Catcat tai Pepe Willberg?
Höpö höpöTuli vastaan haastattelu, missä Kris kertoi jotain Supersonicista. Se on kuulemma alunperin syntynyt jo 1,5 v sitten (eli Lontoon aikana, tää tiedettiin) ja siinä ei ensin laulettu supersonic vaan iconic. Hmmm... vuoden 2024 alussa, jotain neonvihreästä ja ikonisesta... ei kerro Kärtsästä ei.
Tukka on yksinkertaisesti ruma. Ja meikki suttunen.
Höpö höpöJaa, no sittenhän Bojan on erityisesti halunnut tuoda just sen esiin eli kertoa rakkaasta Jerestään.
Tuli vastaan haastattelu, missä Kris kertoi jotain Supersonicista. Se on kuulemma alunperin syntynyt jo 1,5 v sitten (eli Lontoon aikana, tää tiedettiin) ja siinä ei ensin laulettu supersonic vaan iconic. Hmmm... vuoden 2024 alussa, jotain neonvihreästä ja ikonisesta... ei kerro Kärtsästä ei.
No ei varmana ole, ei hän tainnut olla noin pitkä.Tummatukkainen nainen oli Häärijän gf. Näköjään hiuksensa värjännyt tummaksi.
Varmaan yhtään uivaa enää jäljellä ton ftalaattialtistuksen jälkeen mitä tosta vahapuvusta itseensä imeny.
Jaa, no sittenhän Bojan on erityisesti halunnut tuoda just sen esiin eli kertoa rakkaasta Jerestään.
Harvemmin oon kyllä nähnyt neonvihreää yhdistettynä Dzejlaan, no ehkä multa on vaan mennyt ohi.Supersonic kertoo Dzeilasta. Miks ihmeessä se kertos jostain suomalaisesta räppäristä?
Höpö höpöHarvemmin oon kyllä nähnyt neonvihreää yhdistettynä Dzejlaan, no ehkä multa on vaan mennyt ohi.
Tai sitten voimme uskoa itse biisintekijää, joka avoimesti kaikelle kansalle ja erityisesti Jerelle sanoi, että "you are supersonic".(löytyy joksujen tiktokista se autoklippi, kun soittivat biisiä Jerelle, siinä lopussa näin sanoo)
Ei ollenkaan höpö höpö. Tämä on toistaiseksi ainoa teoria, jolla on biisintekijän todistus puolellaan. Mites se sun teoria?Höpö höpö
No ei varmana ole, ei hän tainnut olla noin pitkä.
Harvemmin oon kyllä nähnyt neonvihreää yhdistettynä Dzejlaan, no ehkä multa on vaan mennyt ohi.
Tai sitten voimme uskoa itse biisintekijää, joka avoimesti kaikelle kansalle ja erityisesti Jerelle sanoi, että "you are supersonic".(löytyy joksujen tiktokista se autoklippi, kun soittivat biisiä Jerelle, siinä lopussa näin sanoo)
En ole, pöntelö.Olet tosiaankin täysin sokea.
Harvemmin oon kyllä nähnyt neonvihreää yhdistettynä Dzejlaan, no ehkä multa on vaan mennyt ohi.
Käytä harjaa peppureiässä niin asetuksen pitäisi vaihtua.Ostin kaupasta sen suuresti mainostetun iO sähköhammasharjan. En saa siitä kielenpuhdistus asetusta pois. Osaako joku auttaa? Haluaisin sen herkille hampaille tarkoitetun.