V
vierailija
Vieras
Pöntöksi kutsuit itseäsi kyllä.Oli tarkoitettu sinulle väittäjälle toi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pöntöksi kutsuit itseäsi kyllä.Oli tarkoitettu sinulle väittäjälle toi.
No jäi pilkku vahingossa pois että.Pöntöksi kutsuit itseäsi kyllä.
En ole tulossa sinun kanssa nyt mihkään altaaseen.Näinkö mä tunnistan sut porealtaassa? Huutelet siellä vajakkia?
Juu ei kyllä todellakaan ole.Ihan selvä Kärtsän nauru tossa Ursan stoorissa Bojanin synttäreiltä![]()
En ole tulossa sinun kanssa nyt mihkään altaaseen.
En ole ajatellut tälläisiä asioita edes.Onko sulla joku toinen kompostilainen kiikarissa mun sijaan?![]()
Nyt ku uudelleen kuuntelee niin menee lähellä kyllä, mutta miten K ja H stoorien perusteella vois olla, ne näyttää Suomessa olevilta kyllä. Ai niin, mutta Ursan jutut ei ehkä ihan uusia.Juu ei kyllä todellakaan ole.
Haluatko miestä vai naista?En ole ajatellut tälläisiä asioita edes.
Ette oo tainnu paljon kuulla Kärtsän naurua. Aivan samahan tuo on. Ajatella, miten haluaa salata ja pitää yksityisenäJuu ei kyllä todellakaan ole.
Mutta, koska toi ois kuvattu sitten?Ette oo tainnu paljon kuulla Kärtsän naurua. Aivan samahan tuo on. Ajatella, miten haluaa salata ja pitää yksityisenä![]()
Se nyt ei tähän liity, mutten ole tosiaan mies, jota sukupuolta itse näköjänsä etsit.Haluatko miestä vai naista?
Ette oo tainnu paljon kuulla Kärtsän naurua. Aivan samahan tuo on. Ajatella, miten haluaa salata ja pitää yksityisenä![]()
Se nyt ei tähän liity, mutten ole tosiaan mies, jota sukupuolta itse näköjänsä etsit.
ursa on kyl tainnu noi bilestoorit laittaa aina ihan ajallaan. Sit taas jotkut kuvausstoorit saattaa tulla samaan aikaan kun varsinaiset kuvatkin julkaisee.Nyt ku uudelleen kuuntelee niin menee lähellä kyllä, mutta miten K ja H stoorien perusteella vois olla, ne näyttää Suomessa olevilta kyllä. Ai niin, mutta Ursan jutut ei ehkä ihan uusia.
No hänkin on kyllä varmaan nainen että, miten saatte jokaisesta muka jotkut ihme miesvibat nytten, kiusaamista.Sun pitäis päästä sinne homodiscordiin, jotta saataisiin sut pois täältä trollaamasta.
Kerro nyt ootko homo? Täällä ois raavas mies sulleSe nyt ei tähän liity, mutten ole tosiaan mies, jota sukupuolta itse näköjänsä etsit.
Kerro nyt ootko homo? Täällä ois raavas mies sulle![]()
En ole mies, 166 cm nainen ihan.Kerro nyt ootko homo? Täällä ois raavas mies sulle![]()
En ole mies, 166 cm nainen ihan.
Mistä lähtien nimi ois ollut tiedossa? Ainoastaan Krisin kai on.Mikä olikaan nacen tyttiksen instatili?
Ei minun tartte esittää mitään, oon tän asian kyllä kertonut aiemminkin.Höpö höpö, lopeta se naisen esittäminen
Ja Janin. Mutta Nacen tyttis on kyllä pysynyt täysin tunnistamattomana, ei oo mitään vihjailujakaan näkynyt edes muinaisella juorutilillä.Mistä lähtien nimi ois ollut tiedossa? Ainoastaan Krisin kai on.
Mikä olikaan nacen tyttiksen instatili?