Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tule rakas nainen nauttimaan mun luokse. Hitto se kaikki tuntuisi tosi hyvältä. Sitten nukahtaisit mun kainaloon peiton alle lämpimään ja hitaita aamuja. Olet kaikista haluttavin nainen ikinä. Vain sinä, ikuisesti. ❤️

Mä oon paremmassa kunnossa kuin yli kymmeneen vuoteen. Kiitos terapian, kuntouttavien yhteisöjen, parantuneiden sosiaalisten verkostojen, taiteen, kofeiinittomuuden ja uuden mielialalääkkeen ansiosta. Nautin parhaimmillaan omasta ajasta ja lähimmistä ihmissuhteista. Vortioksetiini auttaa tosi paljon kognitiota ja mielialaa, on skarpimpi mutta levollisempi olo.

Tästä on hyvä jatkaa kohti niitä asioita ja yhteisöjä, joista estynyt minäni löytäisi naisista ihanimman. 🩵💞💕💞🩷

t. AvPD_Pipo_Sulka

Tule rakas nainen nauttimaan mun luokse. Hitto se kaikki tuntuisi tosi hyvältä. Sitten nukahtaisit mun kainaloon peiton alle lämpimään ja hitaita aamuja. Olet kaikista haluttavin nainen ikinä. Vain sinä, ikuisesti. ❤️
Olen sairaseläkkeellä kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi. Kysynkin sinulta rakas, että voisitko tästä huolimatta olla kanssani?

Yhteistyössä