V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Rakas, toivottavasti sulla on ollut kiva päivä. Mä ikävöin jotakin, jotakin, mitä ei ole koskaan ollut, mut jonka toivon vielä todeksi. Sinua, meitä ja.
Mitä tarkoittaa Boss Sigma?Boss Sigmallejumalauta et on naises tyyliä ja poveria
Mikä on Boss Sigma?Boss Sigmallejumalauta et on naises tyyliä ja poveria
Halaisin, kunhan saisin sinut käsieni ulottuville.
Halaisin, kunhan saisin sinut käsieni ulottuville. Kaipasin sinua niin paljon, että Liukastuin ja oma ripuli paska roiskui suuhuni polttavien pierujen rutistessa samalla kovalla äänellä.
Olen sairaseläkkeellä kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi. Kysynkin sinulta rakas, että voisitko tästä huolimatta olla kanssani?Tule rakas nainen nauttimaan mun luokse. Hitto se kaikki tuntuisi tosi hyvältä. Sitten nukahtaisit mun kainaloon peiton alle lämpimään ja hitaita aamuja. Olet kaikista haluttavin nainen ikinä. Vain sinä, ikuisesti.![]()
Lasten nukkumaan aika meni jo. Sänkyyn mars! Hopi hopi. -sivuakkaOlen sairaseläkkeellä kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi. Kysynkin sinulta rakas, että voisitko tästä huolimatta olla kanssani?
mikä se jokin olisi?Antaisitpa jotain, josta tietäisin että -
En pysty kun mulla on ibs. Pierut rutisee 24/7 ja ripuli lentää vähän väliä. Haju on aivan hirveä. Et kestäisi sitä.Tulisit mun viereen just nyt