V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No jos katsoo sieltä instasta suoraan niin löytyy. Tampereella on ollut tänään kuvaamassa ja on nyt illallakin vielä.Siis navissa.
Joo mutta tosi huonolaatuinen, sieltä syntyy vaan ripulipaskaa.Mikä on toi k/b? Joku firma joka tekee komposteja?
En sitten osta kompostia jos sen tehnyt firma on k/bJoo mutta tosi huonolaatuinen, sieltä syntyy vaan ripulipaskaa.
En sitten osta kompostia jos sen tehnyt firma on k/bJoo mutta tosi huonolaatuinen, sieltä syntyy vaan ripulipaskaa.
Kun ei ole sitä instaa.No jos katsoo sieltä instasta suoraan niin löytyy. Tampereella on ollut tänään kuvaamassa ja on nyt illallakin vielä.
Kannattais olla, siellä on paremmat tissit kuin Jodelissa.Kun ei ole sitä instaa.
Google kääntäjä vai ennakoiva tekstinsyöttö töhertänyt?Ei silti poista sitä faktaa, että Bojan on jälleen sanonut ettei pidä kaukolennoissa mutta yrittäisi tällä kertaa mennä mukaan Thaimaahan. Itse en edes tajua, miksi olisi suuri asia myöhään, ettei mene samalle lomalle muiden kanssa.
Mä en mitään kahdenkeskistä bojere lomaa edes odota. Ymmärsin niiden olevan suunnitelmia, mutta jos K on Thaikkulassa pidempään niin mikseipä Joksut voisi viettää viikkoa samoilla seuduilla K:n kanssa. Silloin jopa uskon että B pääsisi paikalle![]()
Ei kannatakaan, pysy kaukana sen firman tuotteistaEn sitten osta kompostia jos sen tehnyt firma on k/b
Ei kannata, eikä sovi minun luonteelleni. Ne pallerotkin ärsytti sen lyhyen ajan mitä olin, veis turhaa aikaa elämästäni.Kannattais olla, siellä on paremmat tissit kuin Jodelissa.
Mitäs pallerololloja sun fyp oli täynnäEi kannata, eikä sovi minun luonteelleni. Ne pallerotkin ärsytti sen lyhyen ajan mitä olin, veis turhaa aikaa elämästäni.
Ne punaiset pallot tyhmä.Mitäs pallerololloja sun fyp oli täynnä![]()
Niin onkin mutta kyllä se ihan reaaliajassa postaa työjuttuja. Normaalit ihmiset tekee töitä tähän aikaan eikä loju jossain thaikuissa ryyppäämässä. Kunnn väki pitää lomat perheen kanssa kesällä ja pieni hiihtoloma johonkin väliinMistäs se tiedetään muuten, ettei Mikke olis mukana, huomasin tuolta Ronyn postauksista, että sillähän on toinenkin yksityinen tili.
Eli sä tykkäät silareista.Ne punaiset pallot tyhmä.
En puhunut tisseistä, pölhö.Eli sä tykkäät silareista.
Missä näin?
Mun mielestä on niin hassua ja hölmöä että olet vaikka missä ja millä kummallisilla sivustoilla, että löytäisit jotain tietoa näistä. Ja sitten et kuitenkaan voi olla instassa, jossa itse aina välillä suoraan tarjoilevat jotain tietoja. En voi käsittää tätä sun ajattelutapaa tässäkään.Kun ei ole sitä instaa.
Öö miten niin, en oo facessakaan, plus tännehän se kaikki oleellinen tuodaan. Eihän minulla oo kuin X ja jodel, tumppu (jota harvemmin ees katon) ja niiltä homosivuilta nyt ei hirveesti taida tietoa löytyä paitsi Of kuvia ilmaiseksi. Ihan tarpeeksi nään mielestäni tuolta navista ja seuraajat Dolphinista. En halua ottaa tota enää ku se ahdisti minua ja aiheutti kilpailua toisiin, enkä halua stalkata sen enempää näitä. Mitkään nää ystäväkollega Dz liittyvät henkilöt tai bändiläiset esim. ei kiinnosta. Ja siis saan varmaan vähempi tietoa ku ne jotka on discord, sille ei nyt sit voi mitään.Mun mielestä on niin hassua ja hölmöä että olet vaikka missä ja millä kummallisilla sivustoilla, että löytäisit jotain tietoa näistä. Ja sitten et kuitenkaan voi olla instassa, jossa itse aina välillä suoraan tarjoilevat jotain tietoja. En voi käsittää tätä sun ajattelutapaa tässäkään.
Siitä nyt ei paljoa näe.Kärtsä on ohentunu paljon. Näkee tosta pokemonreppupostauksesta
Tissisivustoillako tuli liikaa kilpailua?Öö miten niin, en oo facessakaan, plus tännehän se kaikki oleellinen tuodaan. Eihän minulla oo kuin X ja jodel, tumppu (jota harvemmin ees katon) ja niiltä homosivuilta nyt ei hirveesti taida tietoa löytyä paitsi Of kuvia ilmaiseksi. Ihan tarpeeksi nään mielestäni tuolta navista ja seuraajat Dolphinista. En halua ottaa tota enää ku se ahdisti minua ja aiheutti kilpailua toisiin, enkä halua stalkata sen enempää näitä. Mitkään nää ystäväkollega Dz liittyvät henkilöt tai bändiläiset esim. ei kiinnosta. Ja siis saan varmaan vähempi tietoa ku ne jotka on discord, sille ei nyt sit voi mitään.
Heh heh, älä jaksa.Tissisivustoillako tuli liikaa kilpailua?