Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuulostaa ihan just tutuilta ajatuksilta mitä kirjoitit. Helpottavaa kuulla, ettei ole näiden asioiden kanssa yksinMä ainakin viimeisen viikon aikana myönnän useastikkin ajatelleeni että tätäkö mä tosiaan halusin ja oonko mä sitten kuitenkaan valmis tähän ja mitä, tosiaanko tässä ollaan hoidoissa näin pitkällä. Ja sitten, että mitä jos se lapsi tosiaan tulee, pärjätäänkö, kestääkö suhde. Mitä jos oltaisiin kuitenkin vaan kahdestaan kun meillä mennyt kaikki niinkin hyvin, keksittäisiin muita unelmia.
Teki mieli perääntyä, ahdistaa ja jännittäämutta silti metsästin tänään viimeisen Gonal-F piikin (piti hankkia vielä yksi 150iu ruisku, ne oli vähissä lähiapteekeissa.
tänään vikat pistot ja huomenna sitten Ovitrelle.
Kiva @Siili88 että saitte suunnitteluajan! Millä tavalla lääkäri on kamala? Harmi kuullaJos nyt ei ihan ole sukset ristissä niin ehkä sitten toimenpiteisiin voisi pyytää toista lääkäriä vaikka suunnittelukäynti onkin toiselle?
Kyllä mä luulen että testaan nyt joka päivä ja jos edelleen näyttää nega niin teen ens viikolla sitte vaan varmistustestin virallisena päivänäJa vielä @Lilja93 lle rautahermoja piinapäiville. Dpo10 on paha päivä, kun silloin joko voi näkyä tai olla näkymättä tarkoittamatta mitäänYlihuomenna luulisi olevan suht varma tulos? Ajattelitko testata huomennakin?
VAU!OmaMehiläisessä luki 1,5h sitten että 5 oli hedelmöittynyt, ja olin aika tyytyväinen. Äsken lääkäri soitti ja sanoi että hedelmöittyneitä onkin 7, ja nyt näin lukee omamehiäisessäkin. Uskomaton tulos siihen nähden että ekassa folliultrassa oli 5 follia! Ymmärsin että kypsiä munasoluja oli ollut peräti 10.
En voi vieläkään käsittää miten tää hoitokierros on voinut mennä näin paljon paremmin kuin aiemmin. Sen jälkeen kun se tokakin kiekka meni niin maltillisilla munasolumäärillä alistuin että mulla nyt vaan on reservit jo niin huonot, vaikka AMH onkin vielä vähän yli 1.
Sunnuntai-iltaan jatkuu Primolut, eli ensi viikolla pitäisi tulla tyhjennysvuotoEilen oli kyllä jotenki niin maansamyyny olo ettei jaksanu ees kommentoida teille
@pienitoiveemme ensimmäinen ivf on monella ensin sellanen testi kierros miten kroppa reagoi. Meillä ei saatu ku 6 solua, 5 helmöitty, mut niistä vaan huonolaatusin jakso blastoksi eikä ees yrittänyt kiinnittyäToinen hoito tehtiin vähä erilailla eri lääkkeillä ja huomattavasti parempi tulos
Toivon että noista tän kierroksen alkioista saadaan teille lapsi, mutta haluan että muistat että monella se eka kierros ei vielä valitettavasti auta
@haaveillenet nyt ymmärtäisi kiinnittyä kunnolla eikä taas vaan kiusais
Saitko muuten selvyyden niihin tukilääkkeisiin miten menee? Muistelen et jossain ketjussa mitä on lukenu niin ovitrelle meni just niin ku aattelit et jääkaapista pistokset ja äkkiä takas. Muistelen myös että joku oli kysyny naksautusten näkymistä testeis että sille oli sanottu ettei näkyis, mut voihan tuossa olla eroja ihmisillä
Nyt ei auta ku ahkerasti testata niin tietää miten vaikuttaa
@näännä kumpa siellä nyt olis kypsiä ja hedelmöittyisivätHyvin on ainaki soluja
@Iik88 Toivotaan nyt eri lääkkeen alottavan kuukautisetOnko tuon lääkkeen jälkeen vielä jotain mitä kokeilla vai onko mitään tietoa mitä sitte tekevät jos ei tuollakaan lähe?
Oon ite sellanen et haluun tietää aina jo mahdollisen seuraavaan stepin niin pystyy olemaan rennommin.
@Siili88 Tänään ensikäyntiToivotaan hyvää lääkäriä ja pikaista aloitusta
@Mariamimi Kohta saa alottaa tukilääkkeet ja pääsee siirtoon
@Annika88 Joko alkaa tuntumaan et menkat olis tuloillaan?
Täällä pelonsekaisin tuntein haalee positiivinen testattu aamulla ja nyt jännittää onko kemiallinen, väärä positiivinen vai hyvin alkava viivan alkuHuomenna testattava uudestaan
positiivista kuitenki et ekan kerran testissä näkyy jotain muutaki ku Ovitrelle
![]()
Noin se munkin järki sanois että muuten sama hoito mutta ICSI. Mutta toivotaan nyt vielä parasta niille kahdelle alkiolle! Milloin saatkaan kuulla niistä seuraavan kerran ja minkä ikäisinä ne pakastetaan?Kiitos tsempeistä. Jotenkin pitää vaan yrittää jaksaa ajatella, että 2 on paljon parempi kun ei mitään. Ja parempi kun tähän asti on ollut. Oli vain niin toiveikas olo 22. Kerätyn kypsän munasolun jälkeen, että sen romahtaminen kahteen oli todella iso kolahdus kun pitkästä aikaa oli toivoa.Jotenkin tuli vaan olo, että se voi oikeasti olla, että meidän syli jää tyhjäksi.
ICSIÄ näillä näkymin suunnitellaan jos ei näistä saada yhtään onnistumaan blastoksi asti. Sekään ei toki takaa hedelmöittymistä. En usko että itse kaavaan tehtäisiin mitään muutoksia, koska tulos oli kuitenkin noin korkea? Vai voisko ne olla jotenkin hedelmöittymiskykyisempiä muulla lääkityksellä?
Kiva, että tänne mahtuu hyviäkin uutisia.![]()
Voimia odotteluvaiheeseensiis wau näännä mikä saalis!!
ja liljalle myös varovaiset onnittelut!
ei ollut onneks se kamala lääkäri, huhhuh.. mutta näillä näkymin aloitus menee vasta maaliskuun kiertoon eli maaliskuun loppupuolelleseuraavan kierron lopulla eli helmikuun loppupäässä voi yrittää kysyä, et onko mitään mahdollisuuksia päästä aloittamaan, mutta vaikutti vähän epätodennäköiseltä..
lyhyt kaava ja icsillä siis meillä tehdään, miehen pitää käydä antamassa varmuuden vuoksi pakkaseen ennen kun hoidot aloitetaan. ja sitten myös hoitojen alussa. kun tässä on vähän sellanen et mies sanoi, että tällä hetkellä kokee ettei edes onnistuisi antamaan mitään näytettä![]()
KiitosVoimia odotteluvaiheeseen
Odottelu on kyllä yksi pahimpia juttuja koko hoitopolulla! Toivottavasti saat ajatuksia myös muualle ja sormet ristiin että helmikuun loppu sittenkin onnistuisi!
No mikä ettei. Mäkin hamstrasin Menopur-kyniä silloin kun niitä vielä sai ja tulivat sitten tarpeeseen. Itse olen toki niin taikauskoinen tai no psyykeltäni vain sellainen että sellaisia myöhempien vaiheiden lääkkeitä, jotka aloitetaan vain jos jokin edeltävä vaihe on onnistunut, en uskalla hamstrata. Siis esim. luteaalituki on tällainen. Mun käyttämää 400mg Lugesteronia ei saa mistään mun lähiapteekista niin haen sitä yleensä Felicitaksen vastapäisestä YA:sta, mutta vain jos varmasti tiedän tarttevani. Niin en nyt sitten eilen punktion jälkeen vielä hakenut, ja nyt pitääkin sitten siirtopäivään (jos kaikki alkiot ei kuukahda ja siirtoon päästään) asti tyytyä kahteen 200mg -kapseliin kerrallaan.Kiitos
Mä katsoin, että lääkkeessä mikä mulla on stimulaatioo varten, on tällä hetkellä saatavuusongelmia ja luultavasti lääkettä saa taas helmikuun lopussa. Mietin, että hakisinko nyt jo kaikki muut lääkkeet valmiiksi (niitä oli apteekeissa), ettei sitten vain käy niin, että jossain muussa lääkkeessä on saatavuusongelmia kun pitäisi ryhtyä tositoimiin?Jos se siis nyt hyvällä tuurilla onnistuisi jo helmikuun lopulla et alotettais, niin sitten ei olisi kuin yksi lääke mikä pitäisi vaihtaa.