V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tasaisen rauhallinen ja ”tylsä” elämä on suorastaan ylellistäMusta tuntuu, että mulla on ollut aikoinaan paljon riitaa ja draamaa, ja vieläkin on niinä ajanjaksoina, kun voin huonosti. Muuten aika tasasen rauhalista, kun oon luonteeltanikin aika rauhallinen.
Onko pohjoisessa seurakunnassa tosiaan lapsiin sekaantunut pastori? Estama nimeltäTäällä voidaan jatkaa kaipaamista klo 23 jälkeen![]()
Eipä oikeastaan enää. Olen unohduttanut monet ystävyyssuhteet viimeisen kymmenen vuoden aikana. Kun tapasin sinut, niin tajusin että mulla ei ole oikeasti yhtään sydänystävää. Siis sellaista jonka seurassa aidosti nauttisin olla ja joka tuntuisi läheiseltä ja joka tahtoisi hyvää ja olisi luotettava. Voisin sanoa että mulla on enää yksi ystävä, joka on ainakin luotettava ja tahtoo hyvää, mutta ei senkään kanssa ole ollenkaan sellaista kemiaa kuin sun kanssa.Onkohan sulla paljon ystäviä? Mietin, et jos meistä ei muuta tuu, niin oletko myös sinä kaivannut meidän ystävyyttä?
Pystyisikö niitä ystävyyssuhteita vielä lämmittelemään? Varmasti vois olla, että ystävyys voisi jatkua vaikka vuosia on ollut välissä. Välillä on kiva, että on eri porukoita, joille voi puhua eri asioista, vaikka kaikki eivät samalla lailla ymmärtäisikään omaa tilannetta ja olisikaan niin syvällisiä suhteita. Muuten helposti lataa liikaa niiden muutaman suhteen varaan, jolloin ne ei voi edes täyttää niitä kaikkia toiveita ja tarpeita, joita saattaa olla. Tai niin mä ajattelen.Eipä oikeastaan enää. Olen unohduttanut monet ystävyyssuhteet viimeisen kymmenen vuoden aikana. Kun tapasin sinut, niin tajusin että mulla ei ole oikeasti yhtään sydänystävää. Siis sellaista jonka seurassa aidosti nauttisin olla ja joka tuntuisi läheiseltä ja joka tahtoisi hyvää ja olisi luotettava. Voisin sanoa että mulla on enää yksi ystävä, joka on ainakin luotettava ja tahtoo hyvää, mutta ei senkään kanssa ole ollenkaan sellaista kemiaa kuin sun kanssa.
Mutta esim. tätä harrastusta en kyllä oo niille kertonut.
Joo, mut sano sitten niitä sydänystäviksi, kun eivät tiedä, missä vietän suurimman osan vapaa-ajastani.kaikkea ei tartte kaikille..
On sitä salaisuuksiinkin oikeusJoo, mut sano sitten niitä sydänystäviksi, kun eivät tiedä, missä vietän suurimman osan vapaa-ajastani.![]()
Oman alan töitä ja energiaa tehdä niitä. En tiedä kuka oot, mutta vastailen nyt huvikseni. Vois kyllä mennä nukkumaan.Mitä haluat tulevaisuudelta?
Niin.. Minäkin kirjoitan kuin hänelle, vaikka seinille menee. Kuhan höpisen. Mä oon tässä jo koittanut nukkua parikin kertaa, mut ei vaan uni tuu, kun ajatukset surraa ympyrää.Oman alan töitä ja energiaa tehdä niitä. En tiedä kuka oot, mutta vastailen nyt huvikseni. Vois kyllä mennä nukkumaan.
Kaikki ja kokonaan.Mielummin hänet ystävänä kuin ei ollenkaan
Mutta et halua kuitenkaan paljastua edes mulle.Ei pidä paikkaansa
Laita viestiä, jos olet kaipaamani. Sitten päästään nukkumaan vierekkäin.Sä oot saanut mut ihan sekasin. En pysty nukkumaan enkä ajattelemaan yhtään mitään muuta kuin sinua.
Sinut. (Hänet ja yhteisen elämän)Mitä haluat tulevaisuudelta?
En enää oikein mitään. Niitä ei ole mahdollista saavuttaa.Mitä haluat tulevaisuudelta?