K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä kukaan olekaan ketään ollut korottamassa, korkeintaan ammutaan alas typerät solvaukset. Stalkkeroinnille ja Seiskan juoruille saa mun puolesta nauraa vapaasti.
K:n elämä on aika säälittävää. Yli ruskettunut vatsakas ukko, jonka naismaku on yli blondatut naikkoset. Kuppi myös maistuu. Mitä ihailtavaa tuollaisessa on? B on sentään säilyttänyt elämässään jonkinasteisen tason.

Ettekö itse muka oo koskaan eronneet parisuhteesta?
Itse asiassa mä en oo, pitkästä ja vakavasta. Olihan näitä "juttuja" ja se teki pahaa kun ne valitsikin vielä sexymmän panosuhteen jålkeen.
Ollaan yritetty erota molemmat tänhetkisestä parikytvuotisesta suhteesta, mut ei vaan pysty. Olo on niin hirveä ilman toista, molemmin puolin.
Ylipäätään en ymmärrä, kuinka ihmiset kykenevät eroihin.

Itse asiassa mä en oo, pitkästä ja vakavasta. Olihan näitä "juttuja" ja se teki pahaa kun ne valitsikin vielä sexymmän panosuhteen jålkeen.
Ollaan yritetty erota molemmat tänhetkisestä parikytvuotisesta suhteesta, mut ei vaan pysty. Olo on niin hirveä ilman toista, molemmin puolin.
Ylipäätään en ymmärrä, kuinka ihmiset kykenevät eroihin.
Yksi syy on se, että mieheni kieltäytyi eroamasta ns ystävinä, sitten ei olisi oltu missään tekemisissä.

K:n elämä on aika säälittävää. Yli ruskettunut vatsakas ukko, jonka naismaku on yli blondatut naikkoset. Kuppi myös maistuu. Mitä ihailtavaa tuollaisessa on? B on sentään säilyttänyt elämässään jonkinasteisen tason.
Ei tässä mitään Jeesusta ja pyhimystä etsitäkään.Rakastan J:n musiikkia,särmikästä luonnetta,ulkonäköä(ei ota siitä turhia paineita),huumoria ja seksikkyyttä🔥.Kelpaa minulle virheineen päivineen💚.

Siis. Miksi nimenomaan Kärtsän yksityiselämä kiinnostaa..? Outoa. Jos tyyppi muuten ei muka kiinnosta pätkääkään? Jota tosin en usko. Et muuten täällä olisi.
Mua kiinnosti aivan yliluonnollisesti viisukeväänä. Se oli ihmeellisempi ja vetävämpi kuin taruolento.

Sit se on osoittautunu kuolevaiseksi, musaakin ja collabbia tullu kuin Tokmannin hyllyltä.

Jäljelle on jääny vain se kiinnostus Kärtsän reaalitouhuihin

Yhteistyössä