K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Bojan on patatylsä tyyppi. Hakeutuu vaan itseään suositumpien seuraa kerätäkseen vähän tähtipölyä
Tänään Hesarissa oli täsmäartikkeli mm. sinulle ja muille kompostin ilkeilijöille. Kannattaa tutustua, jos uskaltaa. Tässä pätkä siitä:
Kun toisista selän takana puhuminen saa ilkeän sävyn, se johtuu aina pahanpuhujan omasta tarpeesta, Pyykkönen sanoo. Tarve voi kummuta halusta vapautua omista sietämättömistä tunteista ja yksi näistä tunteista on kateus.
”Toisen mitätöiminen voi hetkellisesti helpottaa omaa kateuden tunnetta, jota ei usein itse edes tiedosta.”

Tänään Hesarissa oli täsmäartikkeli mm. sinulle ja muille kompostin ilkeilijöille. Kannattaa tutustua, jos uskaltaa. Tässä pätkä siitä:
Kun toisista selän takana puhuminen saa ilkeän sävyn, se johtuu aina pahanpuhujan omasta tarpeesta, Pyykkönen sanoo. Tarve voi kummuta halusta vapautua omista sietämättömistä tunteista ja yksi näistä tunteista on kateus.
”Toisen mitätöiminen voi hetkellisesti helpottaa omaa kateuden tunnetta, jota ei usein itse edes tiedosta.”
Kekätossarin pitäisi lukea tämä! Mutta pelkäämpä, ettei hän silti kykene ymmärtämään.

Olen täällä useasti kirjoittanut että nämä kiusaajat ovat kateellisia, koska me tossarit näemme jotakin mitä he eivät näe. Siksi meitä pilkataan.

Uusimmat

Yhteistyössä