V
vierailija
Vieras
En minä siitä puhu, sekoitat asioita.Ja juoruketjussa tämä ilmenee vai?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En minä siitä puhu, sekoitat asioita.Ja juoruketjussa tämä ilmenee vai?
Siitä tässä on ollut puhe että, ja näihin viesteihin myös vastaat.En minä siitä puhu, sekoitat asioita.
Joku vajaus näillä pervoillakin on.Ilkeästi kirjoittavat ovat jollain lailla pettyneet omaan elämäänsä, kyynistyneet.
Jere tuo Bojania aika paljon julkisuuteenJa ei niitä tarvitse tuoda julkisuuteen, jotta toinen pääsisi hyötymään![]()
Kai minä aloittajana tiedän et mistä paikasta on kyse.Siitä tässä on ollut puhe että, ja näihin viesteihin myös vastaat.
No et näytä tietävän, pönttö. Juoruketjusta tämä homma alkoi.Kai minä aloittajana tiedän et mistä paikasta on kyse.
Sitten olet hakoteillä tai lukenut väärin. Ymmärryksesi on v a j a k i n K fanin tasoa.No et näytä tietävän, pönttö. Juoruketjusta tämä homma alkoi.
Joo ei tarvii ainakaan tän loman osalta sanoa, että Bojan yrittää hyötyä Jerestä postaamalla ym. Jere postaa Boitsua monena päivänä varmaankin sen takia, että unohtuis seuraajilta nää fittnespimujuorut.Jere tuo Bojania aika paljon julkisuuteen![]()
Miksi hän julkaisee noin epäedullisia kuvia Bojanista.Joo ei tarvii ainakaan tän loman osalta sanoa, että Bojan yrittää hyötyä Jerestä postaamalla ym. Jere postaa Boitsua monena päivänä varmaankin sen takia, että unohtuis seuraajilta nää fittnespimujuorut.
Osaatko sinä muita sanoja?Sitten olet hakoteillä tai lukenut väärin. Ymmärryksesi on v a j a k i n K fanin tasoa.
Pikemmin kyseessä on markkinointia yhteisille faneille, kun tulossa on sekä areenakeikka että karnevaali.Joo ei tarvii ainakaan tän loman osalta sanoa, että Bojan yrittää hyötyä Jerestä postaamalla ym. Jere postaa Boitsua monena päivänä varmaankin sen takia, että unohtuis seuraajilta nää fittnespimujuorut.
No en ole, lue ihan ite mihkä viesteihin vastaat.Sitten olet hakoteillä tai lukenut väärin. Ymmärryksesi on v a j a k i n K fanin tasoa.
Juuri tämä. Siitä syystä C joutui myös poistamaan Dzejlan seuraamisen.Joo ei tarvii ainakaan tän loman osalta sanoa, että Bojan yrittää hyötyä Jerestä postaamalla ym. Jere postaa Boitsua monena päivänä varmaankin sen takia, että unohtuis seuraajilta nää fittnespimujuorut.
Toi oli ihan käsittämättömän lattea artikkeli aiheesta ja kyseinen ”asiantuntija” täysin kujalla. Ei tuonut ainakaan itselleni minkään näköistä oivallusta ja näkymää siihen, mikä sysäisi muuttumaan.Tänään Hesarissa oli täsmäartikkeli mm. sinulle ja muille kompostin ilkeilijöille. Kannattaa tutustua, jos uskaltaa. Tässä pätkä siitä:
Kun toisista selän takana puhuminen saa ilkeän sävyn, se johtuu aina pahanpuhujan omasta tarpeesta, Pyykkönen sanoo. Tarve voi kummuta halusta vapautua omista sietämättömistä tunteista ja yksi näistä tunteista on kateus.
”Toisen mitätöiminen voi hetkellisesti helpottaa omaa kateuden tunnetta, jota ei usein itse edes tiedosta.”
Missä on ollut epäedullinenMiksi hän julkaisee noin epäedullisia kuvia Bojanista.
No kyllä todella ihmettelen jos Jerppa siellä rantabaarissa istuessaan käy läpi pimatsun instaseurattavia ja käskee poistella niitä. Juu ei.Juuri tämä. Siitä syystä C joutui myös poistamaan Dzejlan seuraamisen.
Niin, näemme, ja ennenkaikkea tunnemme!Olen täällä useasti kirjoittanut että nämä kiusaajat ovat kateellisia, koska me tossarit näemme jotakin mitä he eivät näe. Siksi meitä pilkataan.
No ei jumankauta aina ole mistään markkinoinnista kyse! Ei J muutenkaan sellaista harrasta tuommoisten postausten kautta. Ja sanotaanko että markkinointia varten kantsis ehkä julkaista HIUKAN edustavampia kuvia..Pikemmin kyseessä on markkinointia yhteisille faneille, kun tulossa on sekä areenakeikka että karnevaali.
Oliks se kiipeilykuvan vaalea nainen sitten hän?NM ja Vita. Toi yhä ihmetyttää. Et onko NM kuitenki siellä.
No se ois aika kummallista kyllä jos ois.. ellei se sitten oo siellä Vitan seuralaisena.. jospa NM haluaa jotenkin stalkata exää ja tietää, että Vita on noissa piireissä ja tuollakin reissussa ja ruvennut seuraamaan ja Vita vaan sitten kohteliaana seurannut takaisin. Ja mua kyllä ihmetyttää että miten joku voi tällaisen edes huomata?? Käy koko ajan stalkkaamassa seurattavia ja seurattuja. Eikö nää seuraamiset voi olla jonkun Suomen reissun peruja?NM ja Vita. Toi yhä ihmetyttää. Et onko NM kuitenki siellä.
Seuraaminen oli tuore, äläpäs taas yritä nytten.No se ois aika kummallista kyllä jos ois.. ellei se sitten oo siellä Vitan seuralaisena.. jospa NM haluaa jotenkin stalkata exää ja tietää, että Vita on noissa piireissä ja tuollakin reissussa ja ruvennut seuraamaan ja Vita vaan sitten kohteliaana seurannut takaisin. Ja mua kyllä ihmetyttää että miten joku voi tällaisen edes huomata?? Käy koko ajan stalkkaamassa seurattavia ja seurattuja. Eikö nää seuraamiset voi olla jonkun Suomen reissun peruja?
Siis mitä!Molemmat ovat noissa kuvissa näyttäneet syötävän söpöiltäMiksi hän julkaisee noin epäedullisia kuvia Bojanista.
En minä mitään yritå, uskon kyllä sen mutta todella ihmetyttää, että miksi joku käy kyttäämäässä jonkun Vitan seuraamisiaSeuraaminen oli tuore, äläpäs taas yritä nytten.