K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänään Hesarissa oli täsmäartikkeli mm. sinulle ja muille kompostin ilkeilijöille. Kannattaa tutustua, jos uskaltaa. Tässä pätkä siitä:
Kun toisista selän takana puhuminen saa ilkeän sävyn, se johtuu aina pahanpuhujan omasta tarpeesta, Pyykkönen sanoo. Tarve voi kummuta halusta vapautua omista sietämättömistä tunteista ja yksi näistä tunteista on kateus.
”Toisen mitätöiminen voi hetkellisesti helpottaa omaa kateuden tunnetta, jota ei usein itse edes tiedosta.”
Toi oli ihan käsittämättömän lattea artikkeli aiheesta ja kyseinen ”asiantuntija” täysin kujalla. Ei tuonut ainakaan itselleni minkään näköistä oivallusta ja näkymää siihen, mikä sysäisi muuttumaan.
En tosin juurikaan kommentoi artikkelin esimerkkien tavoilla ketään.
Oli huono artikkeli.

NM ja Vita. Toi yhä ihmetyttää. Et onko NM kuitenki siellä.
No se ois aika kummallista kyllä jos ois.. ellei se sitten oo siellä Vitan seuralaisena.. jospa NM haluaa jotenkin stalkata exää ja tietää, että Vita on noissa piireissä ja tuollakin reissussa ja ruvennut seuraamaan ja Vita vaan sitten kohteliaana seurannut takaisin. Ja mua kyllä ihmetyttää että miten joku voi tällaisen edes huomata?? Käy koko ajan stalkkaamassa seurattavia ja seurattuja. Eikö nää seuraamiset voi olla jonkun Suomen reissun peruja?

No se ois aika kummallista kyllä jos ois.. ellei se sitten oo siellä Vitan seuralaisena.. jospa NM haluaa jotenkin stalkata exää ja tietää, että Vita on noissa piireissä ja tuollakin reissussa ja ruvennut seuraamaan ja Vita vaan sitten kohteliaana seurannut takaisin. Ja mua kyllä ihmetyttää että miten joku voi tällaisen edes huomata?? Käy koko ajan stalkkaamassa seurattavia ja seurattuja. Eikö nää seuraamiset voi olla jonkun Suomen reissun peruja?
Seuraaminen oli tuore, äläpäs taas yritä nytten.

Uusimmat

Yhteistyössä